گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ مرداد

کاربران کانال پولی YouTube Red از این پس قادر به گوش دادن موسیقی به صورت آفلاین خواهند بود. این خبر به تازگی توسط نمایندگان Google در شبکه‌های مجازی منتشر شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند تک آهنگ و یا کل آلبوم مورد نظر را بر روی پلیر خود ذخیره نمایند.
برای این ویژگی از سیستم حافظه ی ذخیره ای استفاده شده است، به صورتی که تمامی آهنگ هایی که کاربر در طول یک ماه اخیر به آن ها گوش داده است در حافظه ی برنامه ذخیره خواهد شد و برای اجرای مجدد آنها نیازی به اتصال به اینترنت نیست. کاربرانی که تمایل دارند از ویژگی های پیشرفته ی این سرویس استفاده نمایند باید مراحل پرداخت اشتراک را در اپلیکیشن تکمیل کنند و کاربرانی که اشتراک دریافت نکنند به ویژگی های جدید دسترسی نخواهند داشت.
پیش تر کاربران با استفاده از دکمه‌ی offline mixtape می‌توانستند آهنگ ذخیره شده را مجددا اجرا نمایند اما سازندگان این برنامه تصمیم گرفته اند این ویژگی را تنها در اختیار کاربرانی قرار دهند که برای این سرویس هزینه پرداخت می کنند. هم اکنون کاربران این برنامه می توانند آلبوم مورد نظر خود را در این اپلیکیشن ایجاد نمایند. سرویس YouTube Red در سال 2015 ارائه شد و به کاربران این امکان را می داد که بدون تبلیغات مزاحم، به تماشای فیلم بنشینند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه