گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، شارژر بی‌سیم دوگانه‌ی خود را برای گوشی‌های هوشمند و همچنین ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch عرضه کند. تصویری از جعبه‌ی شارژر بی‌سیم Wireless Charger Duo تنها مدت کوتاهی قبل از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی Samsung Unpacked که قرار است در تاریخ ۹ آگوست در مرکز بارکلیز برپا شود، در فضای مجازی منتشر شده است.
توسعه‌دهندگان Apple نیز تقریباً یک سال قبل دستگاه مشابهی را معرفی کردند اما تاکنون نتوانسته‌اند آن را به بازار عرضه نمایند. گجت جدید Samsung این قابلیت را داراست که هم‌زمان دو دستگاه هوشمند را شارژ نماید، حال ممکن است این دو دستگاه مشابه و یا یکی از آن‌ها گوشی هوشمند و دیگری Galaxy Watch باشد. هر دو پایانه‌ی شارژ از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند.
علاوه بر این پیشگویی‌ها در مورد Note 9، وجود یک باتری قدرتمند ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که به‌ وسیله‌ی تکنولوژی شارژ بی‌سیم شارژ خواهد شد و مطمئناً با پشتیبانی از Wireless Charger Duo خواهد بود. به گفته‌ی برخی از کارشناسان، سیستم شارژ AirPowerApple که برای اولین‌بار در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد هنوز درحال‌ توسعه می‌باشد. البته از ویژگی‌های این محصول شارژ هم‌زمان سه گجت برای مثال iPhone ،Apple Watch و AirPods خواهد بود.
بلومبرگ در ماه ژوئن، گزارش داد متخصصان Apple در طول کار بر روی AirPower، با «مجموعه‌ای از موانع فنی»، ازجمله گرمای بیش‌ از حد دستگاه روبه‌رو شده‌اند که احتمالاً همین امر سبب تأخیر در عرضه‌ی آن شده است. طبق شایعات، این محصول قرار است در پاییز سال جاری به قفسه‌ی فروشگاه‌ها منتقل شود در نتیجه رقیب اصلی آن یعنی سامسونگ، فرصت مناسبی را برای معرفی و عرضه‌ی محصول جدید خود پیش رو خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه