گوناگون
الناز فرجی۵:۱۴ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

کریگ رایت احتمالا ساتوشی ناکاموتو ، سازنده ی بیتکوین نیست .
این موسسه دار استرالیایی اخیرا چند رسانه مانند BBC و Economist را به همراه دو فرد مهم از جامعه ی bicion احضار کرد تا ثابت کند که ناکاموتوی فراری است . بعد از اینکه مدرک اثباتش توسط متخصصان تشریح شد ، فهمیدند که این امر قطعی نیست و رایت در مقابل عموم قول داد که با مدارک بهتری می آید . اما در یک پست بلاگ ، که جاگزین کل بلاگش شد ، او نوشت که مدرک رمزی از اینکه ناکوموتو است ارائه نخواهد داد . رایت نوشت که " من فکر کردم میتوانم این کار را انجام دهم . فکر کردم میتوانم چند سال خودم را مخفی کنم . اما در حوادث این هفته و بعد از اینکه آماده شدم تا به کلید های اولیه ی با مدرک دسترسی پیدا کنم  ، شکست خوردم . من انگیزه ی این کار را ندارم . نمیتوانم . "
کلید های اولیه ای که او از آنها صحبت میکند در واقع کلید های رمزی اولین bitcion اند که متعلق به ناکاموتو بودند ، کسی که  رمزگذاری را در اواخر 2008 ساخت . خیلی از متخصصان متوجه شدند که حرکت دادن ساده ی چند سکه از ذخیره ی ابتدایی bitcion ها ( که هیچ وقت استفاده نشده بودند ) میتوانند مدرک موثقی برای شخصی باشد که در واقع ساتوشی ناکاموتو است .
در این پست رایت از رئیسش در سازمان bitcion، گوین اندرسن و مدیر اجرایی سابق ، جان ماتونیس  عذرخواهی کرد  که هر دو رایت را دیدند و به صورت عمومی او را به عنوان ناکوموتو تایید کردند . او مدعی است که آنها فریب نخورده اند . او نوشت " من امیدوارم که اعتبار آنها به خاطر کارهای من بهم نخورد . آنها فریب نخورده اند اما من میدانم که دنیا این را فعلا باور نخواهد کرد . "
جالب است که ماتونیس یک نوشته ی رمزی را در اکانت توئیترش ، چند دقیقه قبل از پست رایت  فرستاد.
نشانه های بهم پیوسته از بلاک های bitcion اولیه در کار نخواهد بود . ساتوشی دیگری هم در کار نخواهد بود . هیچ اکانتی از کسی که ساتوشی ناکاموتو را دیده باشد وجود ندارد . او تنها با اولین طراحان bitcion و به صورت الکتریکی با گیرنده ها در تماس بود ، بیشتر از طریق ایمیل و پیام ، قبل از اینکه در سال 2010 ناپدید شود . مخزن کلی bitcion هایش به سختی به 1 میلیون میرسد یا 447 میلیون دلار به ارزش امروز .

برچسب هاFather of Bitcoin
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ارزش Bitcoin برای اولین‌بار در ۳ سال گذشته به هزار دلار رسید