سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

دو غول بزرگ Microsoft و Apple در زمینه تکنولوژی به صورت همزمان محصولات جدید خود را با نام های Surface Book و MacBook Pro به بازار عرضه کرده اند. به گزارشی از سایت رسمی Microsoft، تمامی کاربرانی که دستگاه های Apple خود را با محصول Microsoft تعویض کنند، از شرکت رقیب جایزه 650 دلاری دریافت خواهند کرد.
سیاست جدید مایکروسافت برای بازگرداندن محبوبیت لپ تاپ Surface، پس از عرضه محصول جدید MacBook Pro در نظر گرفته شده است.  به همین دلیل در تمام فروشگاه های رسمی Microsoft به افرادی که مایل به تغییر کامپیوتر خود باشند 650 دلار جایزه پرداخت خواهد شد. البته این شرایط محدودیت زمانی دارد و علاقه مندان تا 10 نوامبر وقت دارند از این طرح استفاده کنند و سپس مایکروسافت این اقدام سخاوتمندانه را متوقف کرد.
مدیران مایکروسافت یکی از دلایل محبوبیت Surface را لمسی بودن صفحه نمایش دستگاه می دانند و طی آمار به دست آمده، 97 درصد کاربران از این ویژگی به طور دائم استفاده می کنند. قابل ذکر است که کمپانی Apple در این راستا فعالیت خاصی انجام نداده است و این امر به راحتی می تواند درصد قابل توجهی از کاربران MacBook را کاهش دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه