ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۳ مهر

شاپرک اعلام کرد پرداخت‌یارهایی که تا ۲۷ مهرماه پذیرندگان و تراکنش‌های خود را به طور کامل در سامانه شاپرک ثبت نکنند پذیرندگان خارج از مدل پرداخت‌یاری‌اشان قطع می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی شاپرک، همچنین پرداخت‌یارهایی نیز که نامشان از سایت شاپرک به دلیل منتقل نکردن پذیرندگانشان به مدل کامل پرداخت‌یاری حذف شده تا ۲۷ مهرماه فرصت دارند تا پذیرندگان خود را به مدل پرداخت‌یاری منتقل کنند و پس از آن نامشان به سایت شاپرک بر می‌گردد و در لیست پرداخت‌یاران شاپرک قرار خواهد گرفت.
شاپرک پیشتر اعلام کرده بود پرداخت‌یاران فرصت دارند تا پنجم مهر ماه به صورت کامل به مدل پرداخت‌یاری منتقل شوند در غیر اینصورت از لیست پرداخت‌یاران مجاز حذف خواهد شد. از همین رو در تاریخ ۷ مهرماه لیست پرداخت‌یاران سایت شاپرک از ۱۲۰ پرداخت‌یار به حدود ۸۸ پرداخت‌یار تقلیل یافت.
تعداد پرداخت‌یارهایی که نامشان از روی سایت شاپرک حذف شده در مقایسه با همه شرکت‌های پرداخت‌یاری که با شرکت شاپرک تفاهم‌نامه امضا کرده بودند بسیار اندک بود. باید همکاری و تعامل اکثر قریب به‌اتفاق فعالان این حوزه را با شرکت شاپرک ارزنده، قابل‌تقدیر و ناشی از احساس مسئولیت نسبت به افزایش شفافیت در بخش پرداخت الکترونیکی کشور قلمداد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه