موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

کمپانی Microsoft به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را با پردازنده قوی که در لپ تاپ و نوت بوک های این کمپانی استفاده می شد، مجهز کرده است. به گفته منابع خبری، طبق برنامه ریزی مدیران این شرکت، قرار است این محصول در سال آینده به بازار عرضه گردد.
Surface Phone مجهز به پردازنده ای از اینتل خواهد بود که صرفا برای استفاده در تبلت پرچمدار این شرکت ساخته شده است. علاوه بر این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد. به گفته توسعه دهندگان، آنان قصد دارند نسخه ارتقا یافته سیستم عامل Windows 10 Mobile را بر روی آن اجرا کنند.
دستگاه مجهز به خروجی ویدئویی HDMI خواهد بود و می توان به راحتی آن را به صفحه نمایش های بزرگ و تلویزون ها متصل کنید، سپس قادر خواهید بود تصاویر و فیلم ها را در تلویزیون خانگی خود تماشا کنید. پنل لمسی این گوشی نیز با بالاترین حساسیت تولید شده است.
کاربران اینترنت در ایالات متحده پس از انتشار این خبر در کامنت هایی نوشته اند که مدل جدید واقعا نسبت به طرح های قبلی متفاوت است. با توجه به گفته توسعه دهندگان نیز این مدل از نظر ظاهری، دارای طراحی کاملا متمایز است. گوشی در 3 مدل و 4 رنگ عرضه خواهد شد اما در مورد قیمت هنوز اطلاعی در دست نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه