تکنولوژی
احمد درخشان۷:۱۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۵ ارديبهشت

پرواز از دیرباز یکی از بزرگترین آرزو های آدمی بوده است. با اینکه هواپیما ها و هلیکوپتر ها و دیگر وسایل نقلیه هوایی بیش از چندین دهه است که در اختیار ماست اما احساس پرواز با یک Jetpack تا یک هواپیما زمین تا آسمان فرق دارد.
حالا تکنولوژی نمایش آنقدر پیش رفته است که شما می توانید بدون اینکه خطر پرواز را به جان بخرید، روی مبل راحتی خود لم داده و نزدیک ترین احساس به پرواز را از طریق مانیتور 4k خود تماشا کنید. قضیه از این قرار است که یکی از شناخته ترین چهره ها در زمینه پرواز با استفاده از Jetpack، ایوز راسی، که یکی از معدود اشخاصی است که تجربه مخاطره آمیز پرواز با Jetpack را موقعیت های مختلف و مکان های مختلف تجربه کرده است، به همراه یکی از همکاران خود این بار با پرواز بر روی خیابان ها و در میان ابر آسمان خراش های شهر دبی تجربه ای مهیج به وجود آورده است.


اما مسئله ای که این پرواز  را از دیگر تجربه های راسی متمایز می کند، دوربین آلترا اچ دی GoPro Hero 4K است که به کلاه او متصل شده بود و تجربه پرواز او و همکارش  را به بهترین شکل موجود ظبط می کرد. به جز این دوربین یک دوربین دیگر از فاصله ای دورتر و از درون یک هواپیما که پرواز آنها  را دنبال می کرد نیز ثبت کرده است.
پرواز با جتپک تجربه ای بسیار خطرناک است. در ویدیو ظبط شما تکه هایی از دور زدن های سریع و عبور با سرعت نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت از کنار برج های سر به فلک کشیده را مشاهده می کنید.

برچسب هاJetpack4KGoPro Hero 4K
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

GoPro یک دوربین ارزان قیمت مجهز به WiFi را معرفی کرد