موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۵ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين

ترجمه شده توسط نویسنده
گوشی هوشمند چینی Meizu Pro 6 بطور رسمی رونمایی شد.
شایعات شنیده شده در مورد پردازنده اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم درست نبود و این گوشی هوشمند در دسته چیپ ست های MediaTek Helio X25 و 4 گیگابایت رم قرار دارد.
طراحی ظاهر این گوشی هوشمند جای تعجب ندارد. پوشش پلاستیکی آن همان چیزی است در گوشی های آیفون 7 ارائه شده و شباهت زیادی به Meizu Pro 5 دارد.
صفحه نمایش Super AMOLED شیشه ای منحنی 5.2 اینچ  با میزان انحنای 2.5 D وضوح تصویر 1920x1080 پیکسل، تراکم 424 ppi و کنتراست 10 000:1 و به رزولوشن تمام HD مجهز شده است که با میزان فشار وارد شده بر روی صفحه نمایش عملکردی متفاوت دارد.
لازم به ذکر است Meizu برای استفاده از سیستم روی چیپ ست یاد شده حق امتیازی ویژه در اختیار دارد و تا مدتی شاهد حضور آن در تولیدات دیگر کمپانی ها نخواهیم بود. از دیگر مشخصه های پرچمدار جدید چینی ها نیز می بایست به دوربین اصلی ۲۱.۱۶ مگاپیکسلی (دیافراگم  f/2.2) لیزر فوکوس خودکار با فلش دو رنگ اشاره کرد.
در بخش جلویی دستگاه دوربینی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و لنز ۵ المانی هستیم. باتری این تلفن ۲۵۶۰ میلی آمپر/ساعت و غیر قابل تعویض است و برای شارژ سریع از فناوری mCharge 3.0 استفاده شده است. از 0 تا 26 درصد آن در 10 دقیقه و یک ساعته بصورت کامل شارژ خواهد شد.
در قسمت زیرین دستگاه USB-C قرار گرفته و بلندگوی توانمندی که نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد.
حسگر اثر انگشت در درون این دکمه منور قسمت جلویی و پایین دستگاه جای گرفته و دکمه های صدا و پاور نیز به قسمت سمت راست بدنه رفته اند.
این گوشی قرار است در رنگ های خاکستری تیره، قرمز، طلایی و رز گلد به کاربران عرضه شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه اولین گوشی جهان با هوش مصنوعی