گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ بهمن

سال قبل، Flickr طرح قیمتی جدیدی را اعلام کرد: کاربران باید برای یک عضویت حرفه‌ای مبلغ ۵۰ دلار بپردازند یا اینکه محدودیت هزار عکس را خواهند داشت. کاربرانی که پرداخت مبلغ اضافه را قبول نکنند و تعداد عکس بیشتری از حد تعیین شده داشته باشند، باید عکس‌های اضافی را تا ۵ فوریه حذف کنند. این دسته از کاربران حالا زمان بیشتری برای انجام این کار دارند: USA Today گزارش می‌کند Flickr مهلت تعیین شده برای حذف تصاویر را تا ۱۲ مارس افزایش داد.
سال گذشته، SmugMug، سرویس Flickr را از یاهو خریداری کرد و به آن اجازه داد همچنان به صورت شرکتی مستقل کار کند. اولین تغییر بزرگ پس از این خرید به ماه نوامبر باز می‌گردد، در این زمان Flickr از شکل جدید عضویت خود رونمایی کرد و به این صورت بود که کاربران می‌بایست تا ۸ ژانویه حساب‌هایشان را به حالت کاربری حرفه‌ای ۵۰ دلاری ارتقا دهند و تا آن زمان در صورتی که بیش از هزار عکس بر روی سایت داشته باشند، اجازه‌ی بارگذاری هیچ تصویر جدیدی ندارند.
از ۵ فوریه افرادی که بیش از حد تعیین شده عکس بر روی سایت دارند و حساب کاربری خود را ارتقا نداده‌اند و آن‌هایی که آرشیوشان را دانلود نکرده‌اند با عکس‌های حذف شده مواجه می‌شوند. حذف تصاویر از قدمی‌ترین آن‌ها آغاز می‌شود. این کاهشی شدید برای سرویسی است که قبلا بیش از ۱ ترابایت فضای ذخیره‌ی رایگان ارائه می‌کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه