کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ بهمن

Snapchat در سه ماهه‌ی سال جاری درآمدش در کشورهای در حال توسعه را دو برابر کرد. برنامه‌ی Snapchat Android برنامه‌ای ضعیف بود. ویدئوهای آن به آهستگی بر روی اتصالات ضعیف بارگزاری می‌شدند. Spiegel اعتراف کرد: "به طور تاریخی تلاش‌های ما بر روی بازارهایی که تلفن‌های گران قیمت و شبکه‌های موبایل گسترده در دسترس داشتند، متمرکز بود."
این موضوع عرصه را برای Instgram Stories و WhatsApp Status باز کرد تا قبل از رسیدن Snap بر بازار بین‌المللی مسلط شوند. در سه ماهه‌ی چهارم 2016، کل کاربران Snapchat به طور نگران‌کننده‌ای در سطح 39 میلیون نفر ثابت بودند.
اما در سال جاری با تغییرات ناگهانی در مسیر و طرز تفکر، شرکت این عدد را متحول کرد. سه ماه پیش Spiegel گفته بود که "به منظور اندازه‌ی آینده‌ی پایگاه کاربر شرکت، ما نیاز به تسریع مقبولیت محصول خود در بین کاربران اندروید داریم و همینطور کاربران بقیه‌ی پلتفرم‌ها."
و حالا این شرکت برنامه‌ی سه ماهه‌ی موثری را ثبت کرد و با رسیدن تعداد کاربرانش به ۱۸۷ میلیون نفر روح تازه‌ای به رشد بازارش بخشید و رشد آن از ۲.۹ درصد به ۵ درصد افزایش یافت. قیمت سهام آن هم ۲۱ درصد افزایش داشت.
به هر حال روشن است که قدرت تازه‌ی Snapchat مربوط به چه مکانی است. جهان در حال توسعه، قرارگاه جدید رشد این برنامه است. همانند تعداد کاربران بازارهای آمریکایی و اروپایی، این بخش از جهان با وجود اندازه‌ی بزرگش 3 میلیون کاربر روزانه به Snapchat افزود و عدد آن را به 47 میلیون رساند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه