موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

هواوی اعلام کرد به تمامی کاربران اجازه‌ی  دسترسی به حالت Performance را می‌دهد، و اینکه به حق مصرف‌کنندگان برای انتخاب آن چه دوست دارند با گوشی‌هایشان انجام دهند، احترام می‌گذارد. این منجر به اجرای سریع‌تر گوشی‌هایشان می‌شود که البته نیاز به مصرف انرژی بیشتری دارد. کاربران می‌توانند این کار را با EMUI9.0، نسخه‌ی آینده‌ی سیستم‌عامل هواوی، انجام دهند.
AnandTech، هفته‌ی جاری گفته بود هواوی در حال بهینه‌سازی گوشی‌های هوشمند خود برای کارایی بالاتر در آزمایش‌های بنچمارک، به خصوص برنامه‌ی 3DMark است. به همین ترتیب، 3Dmark از P20 ،P20 Pro ،Nova 3 و Hono Play از تابلوهای رهبراش (leaderboards) حذف شدند. این گوشی‌ها برای شناسایی این نرم‌افزارها و تنظیم عملکردشان بر طبق آن‌ها، کدگذاری شده بودند. عملکرد این گوشی‌ها با برنامه‌ای که آن را تشخیص نمی‌دادند، خوب نبود و این بدان معنا است که این گوشی‌ها قادر نیستند زمان درست نیاز به عملکرد بهتر را تشخیص دهند و به طور دقیق یک مورد استفاده‌ی معمول را نشان نمی‌دهند.
این حقیقت که هواوی دسترسی به حالت Performance را آزاد می‌کند به معنای دسترسی آن برای همگان نیست. این شرکت به وضوح فقط تلاش می‌کند آن را برای کاربرانی که درباره‌ی آزمایش‌های بنچمارک می‌دانند و درخواست دسترسی به عملکرد بهتر دارند، ارائه دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه