موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

تبلت Motorola Xoom اولین محصول از این شرکت بود که با سیستم عامل Android 3.0 Honeycomb اجرا می‌شد، هرچند Xoom و جانشین آن Xyboard 2012 کمتر از حد انتظارها عمل کردند اما با تغییرات زیادی در طول این پنج سال، Motorola  تلاش می‌کند تا با Mono Tab از تکرار تاریخ جلوگیری کند.
از نظر ظاهری Mono Tab دارای اسپیکرهای دوگانه‌ی جلویی است که با تکنولوژی صوتی Dolby Atmos پشتیبانی می‌شوند، حسگر اثر انگشت آن در زیر صفحه‌‌نمایش ۱۰/۱ اینچی Full HD  در حالت Landscape (افقی) قرار دارد. دوربین‌های جلویی و عقبی آن از دیگر ویژگی‌های این دوربین است که تا زمان نوشتن این خبر وضوح تصویر آن نامشخص است. Mono Tab مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 625 و 2 گیگابایت RAM است. انتخاب این پردازنده ممکن است کسانی را که بازی 3D خود را دوست دارند ناامید کند، اما طبق تجربه این پردازنده کاربران را سرافکنده نخواهد کرد.
اما چیزی که باعث می شود Mono Tab کمی جذاب‌تر باشد نرم‌افزارها و لوازم جانبی اختیاری آن است. این تبلت با نسخه‌ی Android 7.1 اجرا می‌شود و برخی از تغییرات ایجاد شده‌ی قبل بر روی نرم‌افزارها ظرفیت‌های سرگرمی و بهره‌وری آن را ارتقا داده است. یکی دیگر از ویژگی‌های آن بهره‌وری از برنامه‌های از پیش نصب شده‌ی AT&T است. حتی یک Kids Mode در آن وجود دارد که در این حالت بچه‌ها می‌توانند به محتواهای مناسب دسترسی داشته باشند. با این وجود اگر شما علاقمند هستید که بدانید Motorola در این فضای تبلتی چه چیزی ارائه خواهد داد آن هم پس از این همه سال، می‌توانید به صورت مستقیم با پرداخت 300 دلار یکی از آن‌ها را بخرید. فروش Mono Tab از 17 نوامبر آغاز می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه