کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ آذر

Hwang Jeong-hwan، اکتبر گذشته به عنوان ریاست واحد ارتباطات LG Mobile انتخاب شد، و این هفته، LG اعلام کرد Brian Kwon، مدیر کسب‌وکار بسیار سودآورِ «سرگرمی خانه» از اول دسامبر جایگزین وی می‌شود.
LG در اعلامیه‌اش نوشت: Kwon نقش حیاتی در تبدیل تجارت TV، صوتی، و PC این شرکت به عنوان رهبری این دسته‌بندی‌ها بازی کرد و دانش و تجربه‌ی وی در بازار جهانی برای ادامه‌ی روند بازگشت عملیات موبایل LG سودمند خواهد بود.
این شرکت گفت Jeong-hwan "با موفقیت تضمین کیفیت عملیات و بهره‌وری توسعه‌ی محصول را بهبود بخشید."
این‌ها کلمات جالبی هستند، اما هیچ یک از آن‌ها اشاره به بحرانی که کسب‌وکار موبایل LG با آن مواجه است و همچنان از این بابت متحمل زیان‌های زیادی می‌شود، ندارد. در سال جاری تاکنون، LG حدودا ۴۱۰ میلیون دلار که شامل ۱۳۰.۵ میلیون دلار ضرر خالص در سه ماهه‌ی گذشته بود، از دست داد. در مقابل، واحد Kwon بازیگر برجسته‌ی این سه ماهه بود و در کل ۳.۷۱ تریلیون RKW (۳.۳۱ میلیارد دلار) فروش و ۳۲۵.۱ میلیارد RKW (۲۸۹.۹ میلیون دلار) سود تولید کرد.
میزان ضرر شرکت در طول برگشت فعالیت Hwang Jeong-hwan کاهش داشت، اما به نظر می‌رسد کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. Kwon نقش جدیدش در واحد موبایل LG را با موقعیت فعلی‌اش ترکیب می‌کند. Jeong-hwan از اول دسامبر سرپرستی "اداره‌ی توسعه‌ی کسب‌وکارهای همگانی" شرکت را برعهده می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه