سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۸ آبان

سونی که هم‌اکنون به فروش بالایی از کنسول بازی PS4 رسیده، قصد شرکت در کنفرانس مطبوعاتی سالانه‌اش یا نمایش هر چیزی را در خلال نمایشگاه بزرگ E3 در سال آینده ندارد.
سونی غیبت در این نمایشگاه را در بیانیه‌ای تائید کرد. در بیانیه آمده "با توجه به پیشرفت صنعت، Sony Interactive Entertainment به جستجو برای فرصت‌های نوآورانه ادامه می‌دهد. طرفداران PS تمام دنیای ما هستند و ما همیشه به دنبال نوآوری‌ها، تفکر متفاوت و تجربه‌ی روشی جدید برای لذت بردن گیمرها هستیم. در نتیجه تصمیم گرفتیم در E3 شرکت نکنیم."
این اولین‌بار در تاریخ ۲۴ ساله‌ی نمایشگاه E3 است که PS در آن شرکت نمی‌کند، و همچنین دومین رویداد مهم PS است که توسط این شرکت در ماه‌های اخیر کنسل شده است.
در ماه سپتامبر، Shawn Layden، مدیر Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios گفته بود این شرکت به علت کمبود بازی‌ها برای نمایش، در سال جاری PlayStation Experience را برگزار نمی‌کند.
به گفته‌ی Layden، بخش PlayStation Experience چهار سال پیش به عنوان مراسم جشن بیست سالگی PS و راهی برای دور هم جمع شدن طرفداران در یک رویداد مصرف‌کننده، آغاز شد. این رویداد در طول چند سال آینده به عنوان مکانی برای به‌روزرسانی اخبار توسعه بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه