ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۸ مهر

کمتر کسی را می شناسید که به دیدن فیلم و سریال های خارجی علاقه مند باشد، اما سایت تاینی موویز را نشناسد. حال خبر دار شده ایم که مدیران این سایت دستگیر و سایت تعطیل شده است. این سایت فیلم های روز دنیا را با دوبله ی اختصاصی صداپیشگان دوبلورهای معروف کشور به کاربران و علاقه مندان عرضه می‌کند. اما چند روز پیش، دادستان تهران، عباس جعفری دولت آبادی، صحبت‌هایی را در مورد موضوع‌های مختلف مطرح کرد که بخشی از آن به دستگیری شش نفر از مدیران یک سایت در رابطه با تهیه، دوبله و فروش فیلم‌های مبتذل مربوط می‌شد.
پس از این خبر کاربران با به روز نشدن سایت تاینی موویز احتمال دادند که مدیران این سایت مخاطب صحبت های دادستان تهران بوده اند. جعفری دولت آبادی در صحبت های خود خبر تعطیلی مرجع بزرگ دانلود فیلم و سریال خارجی در ایران را تایید کرده است.
این اتفاقات سبب شد تا کاربران اعتراض خود را در شبکه های اجتماعی طبق عناوین مختلف نشان دهند. کاربران گاه با جملاتی سرشار از کنایه و بی احترامی خواسته خود را در مورد این اتفاق ابراز کرده اند. در رابطه با این موضع آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین پست خود به توضیحی کوتاه در این مورد بسنده کرده و نوشته است:
"اعتراضاتی در خصوص تعطیلی یک سایت در جریان است. این سایت فیلتر نشده و وزارت ارتباطات در تعطیلی آن نیز نقشی نداشته است. هر چند اعتراض و پیگیری مطالبات حق مردم است اما ادبیات پیگیری مطالبات بسیار مهم و اثرگذار است. از خواندن برخی اظهار نظرهای رکیک در ذیل پست مربوط به شهید عزیز محسن حججی شرمسار شدم. در قرآن، مسلمانان حتی از فحش دادن به بتهای کافران منع شده اند. رعایت ادب حتما اثرگذاری بیشتری در پیگیری مطالبات دارد."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه