ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۹ مهر

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین پست تلگرامی خود در مورد کسر شدن هزینه‌ی ارسال پیامک به سامانه ی 195 نوشته است: "گزارشی از دوستان در خصوص اخذ هزینه از پیامکهای ارسالی به شماره ی صد و نود و پنج دریافت کردم و پس از بررسی متوجه صحت گزارش شدم” وی افزود: متاسفانه به دلیل پیکربندی اشتباه در سامانه این هزینه کسر می‌شد. بنابر اعلام اپراتورهای اول و دوم از ساعت یازده شب گذشته این ایراد برطرف و هزینه‌های کسر شده طی چند روز آینده عودت داده خواهد شد. ایراد در اپراتور سوم هم تا فردا حل خواهد شد. از دوستانی که پیگیر بودند و اشکال موجود را منعکس کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
آذری جهرمی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون مجموعا چهل هزار پیامک به این سامانه واصل که نصف آن به شکل صحیح ارسال شده و از مجموع گزارشات دریافتی، سیم کارتهای مزاحم بسیاری شناسایی و مسدود شده است. جزئیات آمار به زودی از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام خواهد شد.
وی در آخر به این نکته اشاره کرد که فاز اول این سامانه برای پیامکهای ارسالی از طریق شماره های همراه بود‌. به زودی قابلیت دریافت گزارش برای شماره های ثابت و نیز شماره های مراکز ارسال پیامک را نیز فعال خواهیم کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه