اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر

مایکروسافت اقداماتی برای رسیدگی به نرم افزار های غلط انداز و فریبنده ,در واقع برنامه ها ی ناخواسته و اپلیکسشن های خراب  انجام داده است , با عنوان انتخاب جدیدی برای حفاظت از کاربران ویندوز در شرکت .
رفتار جدید بلاک های حفاظتی مانند  جلوگیری از تبلیغات ناخواسته و آزار دهنده و یا بستن برنامه های مزاحم به وسیله نرم افزار مجاز است که کاربران میتوانند آن را دانلود نمایند.
مایکروسافت در اطلاعیه ی خود گفت:این نرم افزار ها میتوانند خطر ابتلا به بد افزار ها را در شبکه افزایش دهند زیرا ساختار این نرم افزار ها به گونه ایست که به سختی شناسایی میشوند ,مثلا در بین نویز ها وجود دارند , میتوانند باعث هدر رفتن میز کاری شوند , دراطلاعات داده ها رسوخ کنند  , حتی زمان پاک کردن برنامه ها .از آنجایی که ریسک در شبکه محیطی شرکت بیشتر است,دردسری که ممکن است PUA با خود به همراه داشته باشد بسیار نگران کننده است.
این ویژگی به صورت گزینه انتخابی در سیستم های اجرایی مرکز محافظت نقطه انتهایی(SCEP )و یا خط مقدم نقطه انتهایی قابل استفاده است.
هنگامی که فعال باشد هر برنامه ناخواسته ای در زمان دانلود و نصب ,بلاک میشود.
مایکروسافت اعلام کرد که مدیران سیستم ویندوز میتوانند این ویژگی را با تنظیمات سیاسی گروه و با به روز رسانی امضای جدید و راه اندازی مجدد ,گسترش دهند و پس از آن این ویژگی بلاک کردن را شروع میکند.
مایکروسافت همچنین گفت که محافظت از PUA به صورت قرنطینه فایل های مشکوک فقط زمانی است که از طریق مرورگر اسکن شده باشد ,اگر پرونده به عنوان وب در مجموعه اینترنت اکسپلوررعلامت خورده باشد و یا اگر در پوشه های دانلود و پوشه های موقتی باشد .در این میان ,مایکروسافت برنامه هایی که کمترین امکان اپلیکیشن های ناخواسته را دارند به همراه انجام اسکن های اضافی برای کاربران  توصیه میکند.
مایکروسافت گفت:اگر انتظار دارید که کاربران نهایی در محیط شبکه شما در حال دانلود و یا نصب PUA باشند ,پس توصیه میشود که به تدریج ماشین آلات برای حفاظت PUA ثبت شوند.به عبارت دیگر سیاست گزینه ای PUA  را بر زیر مجموعه ای از ماشین آلات گسترش دهید ,تعداد موارد خطر را مشاهده و بررسی نمایید ,مشخص کنید که کدام یک اجازه ورود به سیستم شرکت را دارند ,محدودیت ها و محرومیت ها را برای هرکدام تعریف نمایید(هر موردی امکان پذیر است مانند اسم فایل ,پوشه,فرمت,فرآیند)و در نهایت تمام این تنظیمات را بر مجموعه  ماشین ها اعمال نمایید.


برچسب هاMicrosoftthreat post
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها