نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

امروز بیش از ۳۰ استارتاپ و شرکت مانند Domino's Pizza ،Food Network و Product Hunt، قابلیت  جدیدی را بر روی Google Home دریافت کردند. برنامه‌ی مذکور همانند دستیار صوتی  Amazon Alexa، به کاربر اجازه می‌دهد به Google Assistant فرمان داده و آن را کنترل نماید. این امر بزرگ‌ترین برنامه‌ی Google Actions را از زمان فروش Google Home در ماه اکتبر و عرضه‌ی پلتفرم Google Assistant در هفته‌ی گذشته، نشان می‌دهد.
همانطور که می‌دانید برنامه‌ای که امکان استفاده از Google Assistant را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند، Google Actions نام دارد که با توجه به نیاز توسعه‌دهندگان و کاربران به دو دسته‌ی Direct Actions و Conversation Actions تقسیم می‌گردد. در حال حاضر ۳۵  Conversation Actions توسط third party وجود دارد که می‌توان در Google Home استفاده نمود. این در حالی است که تاکنون ۳۲ برنامه‌ از آن‌ روانه‌ی بازار شده‌ است.
لازم به ذکر است، امکان استفاده از Google Assistant برای اپلیکیشن‌هایی مانند WebMD برای سوالات مرتبط با سلامت، Food Network برای سفارش غذا، Headspace  برای مدیتیشن، Product Hunt برای کارمندان داخلی فناوری و  Lonely Planet برای مسافران علاقه‌مند به سیاحت، وجود دارد. همچنین برای اپلیکیشن‌های جستجو مانند Chill برای تماشای فیلم در Netflix، اپلیکیشن‌های بازی‌ و شبکه‌های خبریِ NPR One ،NBC News ،HuffPost ،Wall Street Journal و CNBC در دسترس خواهد بود.
برنامه‌ی Conversation Actions را داخل بخش تنظیمات اپ‌های Google Home iOS و Android می‌توان یافت.

برچسب هاGoogle Home
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Home پاسخ رنگارنگی به Echo آمازون داد