نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند

جدیدترین به‌روزرسانی کروم برای Mac، ویندوز، و لینوکس عرضه شد. کروم 73 بر روی دسکتاپ چندین تغییر در ارتباط با همگام‌سازی و ورود به حساب کاربری، همچنین پشتیبانی توسعه‌دهنده برای کلیدهای رسانه‌ای سخت‌افزاری و حالت تصویر در تصویر خودکار را معرفی می‌کند. با این حال، مهم‌ترین تغییر افزودن حالت تاریک برای macOS است.
حالت تاریک کروم در تنظیمات Appearance در mac Mojave و گزینه ی color در ویندوز 10 است. خوشبختانه این تغییرات به صورت یکپارچه و بلافاصله اتفاق می‌افتند. به‌روزرسانی کروم 73 هم اکنون برای macOS فعال است و به‌زودی برای ویندوز هم عرضه می‌شود.
در کروم 73 تلاش‌ها برای بهینه‌سازی صفحه تنظیمات با اضافه کردن بخش "Sync and Google services" ادامه دارد که تمامی گزینه‌های آن در ارتباط با جمع‌آوری داده توسط گوگل در این مرورگر است. بسیاری از تنظیمات پیش از این تحت عنوان "Privacy" بودند و با سه ویژگی جدید ادغام شده‌اند.
هنگام فعال شدن Chrome Sync با وارد شدن به حساب کاربری گوگل، ویژگی‌های جدید "Enhanced spell check" و "Safe browsing extended reporting" وجود دارند. علاوه بر این‌ها، گزینه‌ی جدید "Make searches and browsing better" هم به کروم اجازه‌ی جمع‌آوری URLهای ناشناس را می‌دهد. این قابلیت‌ها هنوز به صورت گسترده راه‌اندازی نشده‌اند.
کروم 73، قابلیت تصویر در تصویر (PiP) را برای اپ‌های وب پیشرفته نصب شده آزمایش می‌کند؛ استریم‌های ویدئویی همانطور که کاربر بین اپ‌ها و تب‌های مختلف جابه‌جا می‌شود، قادر است به صورت اتوماتیک وارد PiP شوند یا از آن خارج.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه