سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ آبان

بیش از این نیاز به داشتن گیرنده‌ای برای پشتیبانی از کیبورد و ماوس Xbox One نیست. از ۱۴ نوامبر، مایکروسافت از طریق به‌روزرسانی‌اش، گزینه‌های ورودی را برای گیمرها راه‌اندازی می‌کند. این بدان معنا نیست که تمامی کاربران قادر به استفاده از آن هستند، بلکه همچنان توسعه‌دهندگان بازی‌ها باید امکان استفاده از آن را در بازی‌هایشان فراهم کنند. این قابلیت‌ها به توسعه‌دهندگان اجازه‌ی اضافه کردن کنترل ماوس و کیبورد را به گیم‌هاشان می‌دهد، و تنها برای Warframe محدود نیستند.
مهم‌تر از همه اینکه، Epic تائید کرد Fortnite یکی از اولین بازی‌های Xbox One با پشتیبانی ورودی جدید است. این قابلیت کاربر را محدود به همراهی با بازیکنانی که تجهیزات مشابه دارند، می‌کند. این مورد از طرفی باعث خشنودی افرادی است که تمایل به خرید PC تنها برای بازی کردن Fortnite داشتند، می‌شود.
انتظار می‌رود تا اواخر نوامبر بازی‌های زیادی مجهز به بازی با کیبورد و ماوس شوند، از جمله‌ی آن‌ها می‌توان Vermintide 2 ،War Thunder و Strange Brigade را نام برد. برخی گیم‌ها هم در طولانی مدت مجهز به این قابلیت می‌شوند، مخصوصا DayZ.
درحالیکه بیشتر ماوس‌ها و کیبوردها همچنان باید با USB کار کنند، مایکروسافت فراتر از آن رفته و در حال راه‌اندازی برنامه‌ی "Designed for Xbox" برای کیبوردهایی است که با این کنسول کار می‌کنند. این‌ها یک کلید اختصاصی خواهند داشت و از قابلیت Dynamic Lighting سیستم برای تغییر چهره در این بازی پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر Razer شریک "انحصاری" فروش برنامه‌ی کیبورد و ماوس Designed for Xbox است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه