سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ آذر

از Skylanders تا Amiibo ،Toys to life راهی بسیار پر سود و درآمدزا برای شرکت‌های بازی‌های ویدئویی بوده است. شرکت Sony  که کم و بیش از میدان غائب بوده، امروز از پروژه‌ای نه چندان متفاوت به نام Project Field رونمایی کرد.
این شرکت پدهای هوشمند اختصاصی‌ای ارائه داده که با کارت‌های بازیِ تلفن یا تبلت هماهنگ است. برای مثال، می‌توان به بازی‌ Hearthstone با کارت‌های فیزیکی که از فروشگاه خریداری می‌کنید و یا ترکیب نسخه‌های فیزیکی و دیجیتال کارت بازی  Pokémon Trading اشاره کرد.
هنگامی که کاربر کارتی را بر روی یکی از پد‌ها قرار می‌دهد، آن‌ها با استفاده از فناوری بی‌سیم NFC شناسایی می‌شوند. سپس پد مورد‌ نظر موقعیت دقیق کارت را به تلفن و یا تبلت با استفاده از بلوتوث می‌فرستد. برای مثال اگر شما موقعیت یک کارت را در حین بازی تغییر دهید، پد قادر به تشخیص حرکت آن است. تمامی کارت‌ها قابل به خواندن و نوشتن‌اند، به این معنا که در بازی تغییر وضعیت می‌تواند ذخیره شود. همچنین بسته به نوع بازی، بازیکنان قادر به ارتقاء یک شخصیت، با آمار ذخیره شده در کارت خواهند بود.
شرکت Sony اعلام کرد Project Field درصدد است بازی‌های PlayStation را بر روی گوشی‌های تلفن همراه بیاورد و می‌گوید پروژه‌های متعددی را برای این پلتفرم برنامه‌ریزی کرده است.

برچسب هاProject FieldSony
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Microsoft تکنولوژی قدیمی IE را از مرورگر جدید خود حذف کرد