اپلیکیشن
الناز فرجی۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

با وجود snapchat که راه هایی جدیدی برای استفاده از لنز و چت با دوستان اضافه کرده و اینستاگرام که طراحان سوم شخص ثالث را سرکوب کرده ، ممکن است برخی از بهترین اپلیکیشن های جدید هفته  را از دست داده باشید . هر آخر هفته ما چندی از اپلیکیشن ها و به روز رسانی های مورد علاقه مان را جمع میکنیم . لیست این هفته شامل برنامه ی اخبار اجتماعی ، برنامه ای برای گرفتن سلفی سه بعدی و برنامه ای برای جستجوی ویدئو های سفر است .
برای دیدن بالاترین انتخاب های ما به گالری زیر بروید . اگربه دنبال اطلاعات بیشتر هستید ، نگاهی به مجموعه ی اپلیکیشن های cant miss هفته ی گذشته بیاندازید .
faceparty
faceparty به شما امکان ساختن یک مجموعه ویدئوی ی حلقوی در چهار بخش مربعی را میدهد . چهار ویدئوی سریع ضبط کرده ، هر بخش را پر کنید و آنها بدون توقف پخش خواهند شد .
چگونه کار میکند ؟  روی هر مربع ضربه بزنید تا یک کلیپ ضبط کنید ،فیلتر ، زوم یا افکت دیگری وجود ندارد ، گرچه میتوانید تا هر بار که خواستید از نو فیلم بگیرید . زمانی که کارتان تمام شد ،میتوانید GIF هایتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته یا آنها را در Camera roll  تان ذخیره کنید .
نکات حرفه ای : اولویت این اپلیکیشن سلفی است اما میتوانید آنرا برگردانید تا یک GIF با دوربین پشتی بگیرید .
مجانی برای : iOS


facet
ما به facet به عنوان pinterest ای برای ویدئو های سفر نگاه میکنیم . این اپلیکیشن, ویدئو کلیپ های کوتاه را از همه ی جای دنیا هر روز جمع میکند و همه چیز را  از مکان های توریستی معروف گرفته تا غذاهای جدید محلی نشان میدهد . میتوانید کلیپ هایی که دوست دارید را روی حافظه دستگاه خودتان ذخیره کنید و ویدئوهای ضبط شده تان را با بقیه به اشتراک بگذارید .
چطور کار میکند ؟ این اپلیکیشن روزانه به شما ویدئو های 10 ثانیه ای را از مکانی خاص نشان میدهد که به شما سلیقه های آن مکان را میگوید . شما هم میتوانید ویدئوهای خودتان را ضبط کرده و با کاربران این اپلیکیشن  در نزدیکیتان به اشتراک بگذارید .
نکات حرفه ای : بر روی قسمت جستجو ضربه بزنید تا دنبال ویدئو های بیشتری از دیگر نقاط دنیا بگردید .
مجانی برای : iOS


Goat rider
این بازی بسیار احمقانه خیلی چالش بر انگیز تر از چیزی است که نشان میدهد . هدف شما این است که شخصیت حیوان را پشت یک بز نگاه دارید و پایین نیفتید .
چطور کار میکند ؟ صفحه را فشار داده و نگه دارید تا در مکان هایی که همینطور شلوغ میشوند روی بز بمانید . اگر زیاد  نگه دارید یا خیلی کم پایین می افتید . هر چه بیشتر بمانید و امتیاز بگیرید میتوانید با آن  قفل تمام شخصیت ها را باز کنید .
نکات حرفه ای  : یک گزینه ی بازپخش وجود دارد که به شما امکان دیدن خنده دار ترین سواری هایتان را میدهد .
مجانی برای : iOS


nuzzel 
این برنامه از همین حالا یکی از اپلیکیشن های اخبار مورد علاقه ی ماست . این برنامه یک به روز رسانی مهم داشته که به کمک آن راحت تر میتوانید داستان هایی که میخواهید بخوانید را پیدا کنید . تغییرات اخیر شامل جستجوی جدید و گزینه های جستجو است که امکان طبقه بندی و پیدا کردن داستان هایی که میخواهید را در news feed میدهد .
چطور کار میکند ؟ اپلیکیشن را به فیس بوک یا توئیتر وصل کنید و این برنامه داستان هایی را که دوستانتان به اشتراک گذاشتند را همراه با نظراتشان درباره ی آنها خواهد کشید .
نکات حرفه ای  : حالا شما میتوانید دنبال موضوعات خاص بگردید ، حتی اگر مربوط به داستان هایی که دوستانتان به اشتراک میگذارند نباشد . از قسمت بازخورد های اصلی بروید تا یک صفحه ی جدید کشف کنید ,صفحه ای که بیشتر موضوعات مورد علاقه تان در آن موجود باشد .
مجانی برای : iOS , android


fyuse
fyuse به شما این امکان را میدهد تا با دوربین گوشیتان عکسهای سه بعدی بگیرید . شما میتوانید با عکسهایی که میگیرید درست مانند یک ویدئوی 360 درجه کار کنید ، با تکان دادن عکس میتوانید مناطق مختلف آن را ببینید .
چطور کار میکند ؟  دوربین را باز کرده و آن را به آرامی به اطراف شی ای که میخواهید از آن عکس بگیرید حرکت دهید . سپس بعد از یک انتقال سریع اپلیکیشن عکس سه بعدی شما را تولید میکند و میتوانید با فیلتر ها ، تگ ها و دیگر ابزار ، قبل از به اشتراک گذاری ،ویرایشش کنید .عکسهای گرفته شده به عنوان ویدئو ذخیره میشوند پس میتوانید آنها  را با شبکه های دیگر به اشتراک بگذارید .
نکات حرفه ای  : این برنامه دستورالعمل داخلی دارد که به شما راهنمایی هایی در مورد گرفتن عکسهایی در شرایط مختلف میدهد . مانند سلفی ، عکسهای گروهی ، حیوانات و ساختمان ها .
مجانی برای :iOS ,android

برچسب هاAppsFaceParty
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شراکت اپل و IBM تا کنون به ساخت 100 برنامه در حوزه ی تجارت منجر شده است