تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ شهريور

مدل 500 دلاری به عنوان یک راه ورودی به بازار پهپادها محسوب می شود.
Yuneec برای پهپادهای مدل بالای خود شناخته شده است که از ویژگی هایی مانند 4K و اجتناب از بروز تصادف برخوردار می باشد، اما با آخرین مدل خود توانسته است به بازار مصرف کنندگان راه پیدا کند. Breeze یک پهپاد 500 دلاری فشرده است که از پنج حالت مختلف برای پرواز و یک دوربین 4K برخوردار است، که این محصول را برای افرادی که به دنبال گرفتن سلفی های هوایی با کیفیت بالا هستند، به یک محصول ایده آل تبدیل کرده است.




Yuneec از ویژگی های خود تا کنون پرده برداری نکرده است، اما مدیرعامل آن، Tian Yu گفته است که این پهپاد از ویژگی "Ultra HD و قابلیت های مختلف برای حالت پرواز در پهپاد مدل بالای ما برخوردار است." از روی تصاویر به دست آمده می توانیم قضاوت کنیم که یکی از این ویژگی ها یک حالت نسبتا Follow me می باشد تا کاربران جدید پهپادها بتوانند بر روی ژست گرفتن تمرکز کنند. همچنین برای دوربین، اگر دوربین آن چیزی شبیه به مدل Typhoon Q500 4K باشد، بسیار مناسب است، که البته به خوبی دوربین های DJI’s 4K نمی باشد.




Breeze دارای اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد تا به کنترل پرواز بپردازید، پخش زنده را مشاهده کنید و به گرفتن عکس یا ویدیو بپردازید. زمانی که فیلمبرداری تمام شد، شما می توانید آن ها را در تلفن خود دانلود کنید و آن را در فیسبوک، توییتر، یوتیوب یا اینستاگرام یا WhatsApp پست کنید. به نظر نمی رسد که برای حمل و نقل راحت تر به هیچ شکلی از کار بیافتد (البته به غیر از پروانه های تاشو)، اما مطمئنا به اندازه ی کافی کوچک به نظر می رسد که در یک کوله پشتی جا شود.


بازار پهپادهای سلفی در حال حاضر نسبتا کوچک است. Ehang’s GhostDrone 2 Aerial ، از قیمت 600 دلاری و دوربین 4K برخوردار است. سایر مدل ها مانند Nixie و Hexo+ ، هنوز به مشتریان تحویل داده می شوند. این مسئله میتواند قیمت 500 دلاری برای Yuneec Breeze را تا اندازه ای منطقی کند، و شما می توانید از امروز یکی از آن ها را خریداری کنید.

برچسب هاYuneec Breeze
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Uber در تلاش برای شناساندن خود به عنوان سرویس دیجیتالی به اتحادیه‌ی اروپا