ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد

به گزارش پیوست، در مراسمی از لگوی جدید شرکت ملی پست رونمایی شد. همچنین در این مراسم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست از نوسازی ناوگان موتوری توزیع‌کنندگان شبکه پستی کشور خبر داد. حسین نعمتی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده شرایط اضافه کردن موتورهای برقی به ناوگان موتوری شرکت پست نیز فراهم شود.
او با تاکید بر تغییر لوگوی شرکت ملی پست در راستای تحول شرکت گفت: «هدف ما پوست‌اندازی شرکت ملی پست است و نوسازی برند هم از بحث‌های ماست. اما باید توجه داشت نوسازی محدود به تغییر برند نیست و همه اجزای شبکه پست در حال نوسازی و پوست‌اندازی است و این نوسازی باید در اجزای مختلف شبکه پستی اتفاق بیفتد.»
نعمتی در این مراسم ضمن اشاره به بهبود شبکه توزیع این شرکت اعلام کرد:‌ « برای اینکه این شبکه پایدار باشد، باید به بخش‌های مختلف آن توجه شود. در همین خصوص بحث ناوگان موتوری یکی از بخش‌های جدی در سطح شبکه پستی است که خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از طرف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همینطور شرکت نیرو محرکه، امروز شاهد اضافه شدن ۲۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت نو به سیستم ناوگان موتوری شرکت پست هستیم.»
به گفته مدیرعامل پست این شرکت در تلاش است تا با توجه به انجام برنامه‌های حمایتی در حوزه محیط زیست در سال آینده شرایط برای حضور موتورهای برقی در ناوگان موتوری  شرکت پست نیز فراهم شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه