گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

به تازگی مجله ی Time فهرستی از بهترین اختراعات سال 2017 را تهیه کرده است. یکی از این اختراعات حجاب ورزشی است که توسط کمپانی Nike توسعه یافته و عرضه شده است. به گفته ی متخصصین کمپانی، توسعه‌ی این چنین محصولی یک سال زمان برده است و سعی شده در آن از مواد سازنده‌ی به خصوص و سبک استفاده شود.
این پوشش در سه رنگ سیاه، خاکستری و ذغالی تولید شده است. لازم به ذکر است توسعه‌ی این چنین محصولی در پی تقاضای بسیاری از ورزشکاران زن مسلمان به پوششی مناسب با حرفه‌ی آنان طراحی شده است و مطمئنا بازار خوبی برای این کمپانی خواهد داشت.
به عنوان مثال، یکی از آنها زهرا لاری، اسکیت باز ( یونیورسیاد) شناخته شده از امارات متحده عربی است. علاوه بر این منال رستم دونده ی مسلمان مصری نیز می گوید ورزش با حجاب سنتی برای بانوان دشوار است و در طول مسابقات پارچه لباس شروع به جذب عرق کرده و سنگین می شود که این در نتیجه‌ی مطلوب تاثیر گذار خواهد بود. اما یکی از ویژگی های بارز این حجاب، وجود پارچه های قابل تنفس نوری است که می تواند سبب جذب رطوبت شود. گفتنی است علاوه بر حجاب، محصولاتی دیگری نظیر iPhone X، Tesla Model 3  و اسپینر  در لیست این مجله قرار گرفته اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه