موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

تجارت صدا زدن تاکسی برای رسیدن به مقصد، از ارزش تقریبی 100 میلیارد دلار برخوردار است.
بودجه ی سالیانه ی ناسا برای سال مالیاتی 2015 مبلغ 18.5 میلیارد دلار بوده است، و این یکی از اعدادی است که شما باید در زمانی که ما در مورد کسب و کار اپلیکیشن های درخواست تاکسی صحبت می کنیم، آن را به خاطر سپرده باشید. دلیل آن این است که Didi Chuxing ، که معمولا با نام Uber of China شناخته می شود، اکنون از ارزش 28 میلیارد دلار برخوردار است. شما کسب و کار گرفتن تاکسی یا وسیله ی نقلیه را تنها به این دلیل می شناسید که اپل بر روی آن سرمایه گذاری کرده است و اخیرا به دنبال انجام دوره ای از سرمایه گذاری های بیشتر بر روی آن است. این بار، توانسته است به قانع کردن تعدادی از سرمایه گذاران بپردازد تا بتواند 7.3 میلیارد دلار بیشتر به سرمایه گذاری های خود اضافه کنند، تا در نهایت خود را برای رقابتی که در زمینه ی حمل و نقل با آن روبرو خواهند شد، آماده کنند.

در طرف دیگر Uber قرار دارد که در حال حاضر از ارزش 62.5 میلیارد دلار برخوردار است و همچنین این ماه را به منظور افزایش سرمایه های خود صرف کرده است. در اول ماه جون، آن ها 3.5 میلیارد دلار را به صورت نقد از عربستان سعودی دریافت کردند که به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری انفرادی که بر روی یک شرکت خصوصی انجام شده است، نام گرفته است.. حالا این شرکت قصد دارد تا به افزایش این میزان تا 2 میلیارد دلار و به کمک وام های بلندمدت بپردازد که در این صورت پول نقد اندوخته شده ی آن ها تا 10.5 میلیارد دلار تخمین زده خواهد شد. این مبلغ، پول بسیار زیادی برای خدماتی است که به شما اجازه می دهد تا در زمانی که بیش از اندازه در یک رستوران وقت گذرانده اید، بتوانید برای بازگشت به خانه، وسیله ی نقلیه ای را درخواست کنید.

تمام این پول نقد تنها برای تحقق یافتن یک هدف به خصوص صرف می شود، و آن اطمینان پیدا کردن از این مسئله است که هر زمانی که شما نیاز به یک وسیله دارید، از یکی از این دو اپلیکیشن استفاده کنید. هر دوی آن ها تلاش می کنند تا رانندگان بیشتری را استخدام کنند، به کاهش هزینه های رانندگی و رساندن شما به مقصد بپردازند و به طور کلی اطمینان حاصل کنند که هیچ کس دیگر نمی تواند با آن ها رقابت کند. بر اساس گزارشات به دست آمده از Guardian ، زمانی که Uber می خواست تا لندن را فتح کند، هفته ای 99 پوند ( 140 دلار) برای پرداخت دستمزد صرف می کردند تا رانندگان را برای ترک کردن کارفرمایان در حال حاضر خود تشویق کند. همچنین گروهی از افراد Uber را متهم به استفاده از حقه های کثیف کرده اند که پیش از این نیز به منظور آسیب رساندن به Lyft از آن استفاده می کردند.

هدف اصلی دراینجا ایجاد سلطه بر چین ، که از یک جمعیت رو به انفجار برخوردار است می باشد. و درآمد حاصل از آن می تواند جایزه ی ارزشمندی برای برنده ی این میدان به حساب بیاید. منطقه ی چینی Uber حدود 1.2 میلیارد دلار به منظور سرمایه گذاری بر روی خود کسب کرده است، اگرچه این مبلغ در مقایسه با اندازه ی سرمایه ی رقابتی جدید Didi بسیار کوچک به نظر می رسد. همچنین این مبارزه از ارزش چندانی برخوردار نیست زیرا یک جنگ بین نمایندگی ها محسوب می شود و این مبارزه بین بزرگترین نام های صنایع تجاری در حال رخ دادن است. علاوه بر این، Uber به وسیله ی Baidu، گوگل و مایکروسافت مورد حمایت قرار گرفته است، در حالی که Didi از حمایت مالی Alibaba ، Tencent و اپل برخوردار است. تصور کنید که این نبرد در زمانی که ماشین های بدون سرنشین، که بسیاری از تجارت ها به آن عشق می ورزند و در نهایت به خیابان ها راه پیدا خواهند کرد، تا چه اندازه می تواند مورد بحث و اعتراض قرار بگیرد.

برچسب هاDidiDidi Chuxing
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

محدودیتی جدید برای سرویس تاکسی Didi در چین