اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

با وجود عدم تمایل کاربران فیس بوک به یک برنامه جدای پیام رسان ,بسیاری از مردم از آن استفاده میکنند.
در روز پنج شنبه فیس بوک اعلام کرد که این سرویس بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.در این بیانیه  ,دیوید مارکوس ,نایب رئیس محصولات نگاهی به گذشته در مورد پلت فرم ها در سال 2015 انداخت واشاره به چیز هایی که پیش آمده کرد.
با 800 میلیون کاربر ,به فیس بوک دو پلت فرم پیام رسان داده میشود با حجم 1 میلیارد کاربر.
واتس آپ که فیس بوک در سال 2014 با 19 میلیارد درخواست آن را داشت در سپتامبر اعلام کرد که بیش از 900 میلیون کاربر ماهانه را داشته است.
سال گذشته ,مسنجر ویژگی های متفاوت جدیدی دریافت کرد.شامل تماس تصویری شد و همچنین گزارش دریافت و مشاهده پیام را نیز اضافه کرد.علاوه بر این تنها در دو روز اول بیش از یک میلیون تماس تصویری داشته است.
و تصور کنید که فیس بوک جهانی چگونه خواهد بود, با فراهم کردن یک راه ارتباطی  بین مشتریان و کارکنان ,کسب و کار را به مسنجر اضافه کرد.احتمالا دو ویژگی که قابل توجه تر بودند ویژگی های درخواست پیام _استفاده از صندوق پیام رسان های دیگر- و توانایی دستور بارگذاری بوده است.
اگر چه برای آینده مسنجر ویژگی ها هنوز مبهم بودند اما مارکوس چند ویژگی برای  تغییرات پلت فرم آینده  بیان کرد.یکی از ایده های جدید آن (سرنخی از برنامه های جدید )است.به عبارت دیگر فیس بوک میخواهد که پیام رسان برای همه کارهایی که میخواهید با تلفن همراه انجام دهید کارایی داشته باشد.
یک سخنگو به ماشابل گفت که میانگین پیام های ارسالی در روز 45 میلیارد است و در میان این پیام ها بیش از 9.5 میلیارد عکس ارسال میشود .

برچسب هاfacebookMessenger
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن سرویس تماس صوتی و تصویری به Facebook Messenger در Windows 10