ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۷ اسفند

ابوالفضل حسن بیگی، نماینده‌ی مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر در خصوص جزئیات جلسه‌ی غیر علنی مجلس برای بررسی وضعیت فضای مجازی و پیام‌رسان‌های ملی گفت: آقای فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در این جلسه نظرات دولت در خصوص فضای مجازی و همچنین مسائل فنی و بین‌المللی در حوزه‌ی فضای مجازی را بیان کردند و در این راستا نکات حائز اهمیتی وجود داشت. در کشور چین، کره جنوبی و ژاپن فضای مجازی، ملی است و دولت ها از این طریق نیازمندی‌های مردم را تامین می‌کنند.
نماینده‌ی مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای فیروزآبادی اعلام کرد که زیرساخت‌ها برای طراحی فضای مجازی بومی و ملی آماده شده و از نظر فنی و علمی ایران از توانایی بالایی برای طراحی برخوردار است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای فیروز آبادی اعلام کرد در حال حاضر توانایی داریم ۲۰ تا ۲۵ میلیون ادمین را تحت پوشش قرار دهیم اما از آنجایی که پیش‌بینی می‌کنیم حداقل ۵۰ تا ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور و حتی ایرانیان خارج از کشور آمادگی دارند عضو این سیستم بومی شوند، باید طراحی جدید برای عضویت بیش از ۶۰ میلیون نفر در سیستم پیام‌رسان ملی داشته باشیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه