نرم افزار
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير

Pinterest مجموعه ای از ابزارهای جدید را در روز سه شنبه معرفی کرده است که هدف آن ایجاد امکان خرید آسانتر از طریق این وب سایت می باشد، از جمله اضافه شدن تکتولوژی امکان جستجوی تصویری که به شما اجازه می دهد به کمک دوربین خود و به صورت آنلاین، به خرید محصولاتی که در حالت آفلاین پیدا کرده بودید، بپردازید.
این شرکت در یکی از رویدادهای برگزار شده در مرکز این شرکت در سانفرانسیسکو اعلام کرده است که این مجموعه ی جدید از ابزارها، باعث شده است که "خرید کردن از Pinterest " تا دوبرابر افزایش یابد.


بزرگترین اخبار مربوط به این رویداد شاید خیلی جدید به نظر نرسد. در ماه های پیش رو، کاربران از این قابلیت برخوردارند تا از یک شی یا صحنه در دنیای واقعی عکس بگیرند ( مانند دکور یک کلبه ی زیبا که شما آخرهفته ی خود را در آنجا گذراندید) و Pinterest پیشنهاداتی که با سبک عکس موردنظر شما در ارتباط است را به شما ارائه می دهد. Mashable مروری بر این ویژگی داشته است که در نهایت متوجه شدیم که شناسایی حالت آفلاین به آنلاین آن بی دردسر بوده و کمتر از 4 ثانیه طول می کشد.

همچنین این شرکت به نمایش ویژگی شناسایی اتوماتیک اشیا در iOS پرداخت که به کاربران اجازه می دهد به کمک یک Pin به پیدا کردن محصولات موردنظر خود بپردازند. به عنوان مثال، اگر شما در حال نگاه کردن به Pin خانمی هستید که یک گردنبند به گردن دارد، شلواری پوشیده است و یک کیف نیز در دست دارد، میتوانید بر روی بخش جستجوی تصویری کلیک کنید  که در قیمت بالای Pin قرار گرفته است . این روش، نقطه های کوچکی را بر روی هر یک از این موارد قرار می دهد که می تواند اطلاعات بیشتری را در مورد هر یک از این محصولات برای شما آشکار کند.


این شرکت در وبلاگ مهندسی خود نوشت " از آن جایی که یک تصویر می تواند چندین مورد را دربر بگیرد، ما قصد داشتیم تا امکان ایجاد یک تجربه ی اکتشافی را برای هر یک از این موارد، به ساده ترین شکل ممکن فراهم کنیم. "به همین شکل، این روش کاملا خودکار، به بهبود تجربه ی جستجوی کلمات منجر شده و شناسایی خودکار اشیا، جستجوی تصویری را به یک تجربه ی بی عیب و نقص تبدیل می کند. شناسایی اشیا در جستجوی تصویری همچنین امکان ایجاد ویژگی های جدید را فراهم می کند. مانند تطبیق اشیا با یکدیگر.
این حرکت به عنوان بخشی از یک تلاش بزرگتر برای تبدیل این وب سایت پر از تصویر به یک پلتفرم با تجارت الکترونیک می باشد و پیدا کردن محصولات مورد علاقه ی کاربران را برای آن ها آسان تر خواهد کرد.

یکی از سخنگویان این شرکت به حاضرین اعلام کرد "مردم به دنبال ایده در Pinterest هستند، آنها به دنبال اخبار یا عکس های دوستان و یا اعضای خانواده ی خود نیستند" و همین امر باعث شد که 55 درصد از کاربران Pinterest آن را به عنوان مکانی برای خرید کردن در نظر بگیرند.
در سال گذشته این شرکت، Pin های قابل خرید را به پلتفرم موبایل خود اضافه کرد، و به کاربران اجازه داد تا مستقیما به خرید محصولات از طریق وب سایت بپردازند، اما Pinterest اعلام کرد که در حال حاضر این ویژگی برای نسخه ی وب نیز موجود می باشد.

Pinterest همچنین به اضافه کردن سبدهای خرید پرداخته است که از هر صفحه به صفحه ی دیگر شما را دنبال میکند ( که در موبایل و لپ تاپ نیز قابل دسترس می باشد) و همچنین ابزار بهتری برای مشاهده در نظر گرفته شده است که به نشان دادن محصولات در زاویه های مختلف می پردازد. خریداران همچنین می توانند محصولات جدید را در پروفایل فروشندگان مشاهده کنند. این صفحات، محصولات جدید، محصولات محبوب و محصولاتی که به حراج گذاشته شده اند را نشان می دهد.
این شرکت اعلام کرده است که برای ایجاد الگوریتم های آموزشی بیشتر به سخت کار کردن ادامه خواهد داد، به خصوص در زمینه ی دوربین ها، تا در نهایت فاصله ی بین خرید آنلاین و آفلاین را از بین ببرند.

برچسب هاPinterest
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Pinterest به کمک Deep Learning پین‌های مرتبط به کاربران ارائه می‌نماید