سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

کمپانی Apple هر سال تصمیم می گیرد تا محصولات از رده خارج شده را از بازار و از میان کاربران جمع آوری کند تا علاوه بر تزریق محصولات جدید خود به بازار، محصولات قدیمی را نیز جهت استخراج آلیاژ های ارزشمند، بازیافت کند. در این پروسه افراد زیادی مایل به ارائه ساهت های هوشمند خود به صورت رایگان به این کمپانی هستند.
امسال نیز کمیته فنی کمپانی Apple اعلام کرده است قصد دارد تا جهت جمع آوری محصولات منسوخ فراخوان اعلام کند. در میان محصولات اعلام شده نام iPhone و MacBook نیز به چشم می خورد.
حال به منظور شرکت مشتریان در این فراخوان، کمپانی با ارائه یک پیشنهاد وسوسه انگیز، کاربر را به تماس با نمایندگی های مجاز کمپانی ترغیب کرده و در ازای تحویل گجت، به آنها تجهیزات جانبی و یا گواهی خرید محصولات جدید با تخفیف ویژه ارائه می کند.
اما در مورد ساعت های هوشمند Apple Watch شرکت خود را ملزم به پرداخت هیچگونه غرامتی نمی داند و تنها در ازای ارائه این محصولات از کاربران قدردانی خواهد کرد. این نوع نگرش مدیران کمپانی سبب ابراز ناراحتی و تاسف کاربران در فضای مجازی شده است.
لازم است بگوییم تصمیمات کمپانی در این مورد نشان از تغییر سیاست مدیران در رابطه با افزایش سود و بهره وری دارد و با این سیاست گذاری هوشمندانه، کاربران محصولات پرسود کمپانی با ارائه پیشنهادات در ازای تعویض محصولاتشان، بیش از پیش به مشتریان صف اول محصولات Apple تبدیل خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه