سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

در کمپانی Apple به توسعه دهندگان آمازون پیشنهاد شده تا برای بلندگوهای هوشمند اکو، صفحه نمایش کاربردی طراحی شود. به نظر نمایندگان این غول تکنولوژی، این دستگاه دستیار صوتی باید به صفحه نمایش نیز مجهز باشد.
اخیرا نماینده ی کمپانی آمریکایی SVP Worldwide، فیل شیلر، نرم افزاری را به نام «Gadget 360»معرفی کرده است که امکان برقراری ارتباط بین دستیار صوتی هوشمند با صفحه نمایش را ممکن می سازد. شیلر می گوید، درست است که اکثر مواقع دستیار صوتی هوشمند می تواند بسیار مفید باشد اما گاهی هم نیاز است تا کاربر با نگاه کردن به صفحه نمایش گجت خود، به اطلاعات مورد نیازش دست یابد. برای مثال، هنگام استفاده از نقشه های مسیریاب در صفحه نمایش، می تواند بهترین و سریع ترین راه را انتخاب نماید. در نتیجه ایده صفحه نمایش برای گجت ها بسیار مفید خواهد بود.
او می گوید در دستیار Siri، ممکن است مسیر به درستی اعلام شود ولی درک این مسئله از جانب کاربر شاید با اشتباه همراه باشد. در ماه فوریه Apple گزارشی را تحت عنوان «Amazon Reportedly» منتشر کرده است که بر اساس آن توسعه دهندگان مشغول کار بر روی نسل جدیدی از ابزار خانه های هوشمند Echo هستند. به گفته ی کارشناسان در آینده بر روی تمام دستگاه های خانه ی هوشمند دستیار صوتی Siri نصب خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه