کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ اسفند

Dropbox، شرکت به اشتراک‌گذاری فایل و ذخیره‌سازی رایانش ابری پیش‌بینی سودآوری عملیاتی‌اش برای سه ماهه‌ی جاری را نسبت به سال قبل کاهش داد، این منجر به کاهش ۱۱ درصدی ارزش سهام آن در معاملات گسترده شد.
این چشم‌انداز سودآوری ضعیف، درآمد و سود سه ماهه‌ی بهتر از انتظار، و پیش‌بینی درآمد سه ماهه‌ی جاری را که بهتر از تخمین‌ها بود، تحت‌الشعاع قرار داد.
Rishi Jaluria، تحلیلگر DA Davidson گفت: "راهنمای سودآوری سه ماهه‌ی جاری محافظه‌کارانه است." وی افزود، برخی سرمایه‌گذاران احتمالا بر افزایش خالص ۴۰۰ هزار مشتری پرداختی شرکت تاکید دارند که البته کمتر از یک سال قبل بود. Dropbox در سه ماهه‌ی مشابه سال قبل ۵۸۰ هزار مشتری پرداختی اضافه کرده بود.
سهام این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو که در سال جاری تاکنون ۲۵ درصد رشد داشته، با ۱۰.۵ درصد کاهش به ۲۲.۹ دلار در معالات گسترده رسید.
Dropbox برای سه ماهه‌ی اول، حاشیه‌های عملیاتی متغیری را بین ۷ تا ۸ درصد پیش‌بینی کرد، این میزان در سال گذشته ۱۰.۹ درصد بود.
این شرکت که با Alphabet Google ،Microsoft و Box رقابت می‌کند، درآمد سه ماهه‌ی جاری خود را بین ۳۷۹ و ۳۸۲ میلیون دلار پیش‌بینی کرد. تحلیلگران پیش‌بینی ۳۷۷ میلیون دلار را داشتند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه