نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ بهمن

گوگل دو ویژگی جدید را برای سرویس جستجوی رزرو پروازش معرفی کرد. با استفاده از سوابق اطلاعات پرواز، Google Flight حالا تلاش می‌کند تا زمان تاخیرها را پیش‌بینی کند، همچنین به شما درباره‌ی کاستی‌های رفاهی موجود در رزرو حالت "Basic Economy" اطلاع می‌دهد.
اگر به خاطر داشته باشید، Delta Airlines به آغاز فرایند "Basic Economy" در سال 2012 کمک کرد که در این روش یک ردیف از صندلی‌ها با قیمت پایین در کلاس اکونومی سنتی پرواز به مسافرانی که این نوع بلیط را انتخاب کرده باشند، عرضه می‌کند. اگرچه این ایده به خاطر اینکه روشی منفعت‌طلبانه برای افزایش قیمت‌های معمول اکونومی بود مورد نقد قرار گرفت، اما از طرف American Airlines و United Airlines با ارائه‌ی بلیط‌های "Last Class" دنبال شد.
یکی از مشکلات این نوع کرایه این است که هرگز مشخص نیست شما با بودجه‌ای که برای این بلیط هزینه کرده‌اید چه نوع امکاناتی را از دست می‌دهید. ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌ای اضافی برای چمدان شوید، یا اینکه دسترسی کمی به فضای انبار وسایل داشته باشید.
و حالا Google Flight زودتر به شما نشان می‌دهد که چه مواردی شامل بلیط شما نیست که این شامل شرکت‌های هواپیمایی American Airlines ،United Airlines و Delta می‌شود.
Google Flight نه تنها تاخیر پروازها را اعلام می‌کند، بلکه دلایل آن را هم می‌گوید و جالب‌تر اینکه تلاش می‌کند تا پیش‌بینی کند آیا احتمال به تعویق افتادن پرواز وجود دارد یا خیر. برای انجام این کار، Google Flight از ترکیبی از سوابق اطلاعاتی با یادگیری ماشین استفاده می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه