کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۹ آبان

برای دومین‌بار در سال جاری، شرکت Canon روز پنجشنبه، چشم‌انداز درآمدی سالیانه‌اش را با توجه به فروش‌های کمتر دوربین‌های رفلکس تک لنز (SLR) و اندک بودن تقاضا برای تجهیزات تولید نیمه‌هادی‌ها کاهش داد.
این تولیدکننده‌ی دوربین و چاپگر ژاپنی، پیش‌بینی درآمدی سالیانه‌ی خود را از ۳۷۸.۵ میلیارد ین به ۳۳۵.۵ میلیارد ین (۲.۹۹ میلیارد دلار) کاهش داد. بر طبق اطلاعاتی از Refinitiv، چشم‌انداز بازبینی شده با تخمین ۳۷۵.۴ میلیارد ین تحلیلگران مقایسه شد.
این چشم‌انداز پایین، سه ماه پس از آن اعلام شد که Canon پیش‌بینی درآمدی سالیانه‌اش را متعاقب فروش‌های کمتر از انتظار تجهیزات ساخت پنل مسطح، پایین آورده بود.
کارشناس ارشد مالی شرکت در جمع‌بندی اوضاع درآمدی در روز پنجشنبه گفت: "فروش دوربین‌های SLR خیلی سریع‌تر از انتظار کم شد، چراکه برخی مشتریان ترجیح دادند خریدها را پیش از راه‌اندازی «دوربین‌های پیشرفته‌ی بدون آینده» متوقف کنند."
Canon اعلام کرد، سود عملیاتی این شرکت در مقایسه با ۷۸ میلیارد ین سال گذشته با ۱۲.۴ درصد کاهش، در سه ماهه‌ی پایانی تا ماه سپتامبر به ۶۸.۳ میلیارد ین (۶۱۰ میلیون دلار) رسید.
شش ماه پیش تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند سود شرکت، ۸۶.۵۷ میلیارد دلار برسد.
Canon با ارزش بازاری در حدود ۴۱ میلیارد دلار، اخیرا اولین دوربین بدون آینه‌ی تمام قاب خود را راه‌اندازی کرد، که تغییر مهمی در استراتژی تولیدش محسوب می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه