نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

Microsoft روز گذشته اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از پیش‌نمایش Windows 10 را برای رایانه‌های رومیزی و گوشی‌های هوشمند خود ارائه کرد. این نسخه امکانات جدیدی برای مرورگر Edge، تغییرات احراز هویت برای دستگاه‌های NSA و سرورهای فایل و به‌روزرسانی‌هایی برای بخش Linux این سیستم‌عامل با خود به همراه دارد.
Microsoft از کاربران آزمایش‌کننده‌ی محصولاتش( Windows Insiders ) خواسته است تا ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل را مورد ارزیابی قرار دهند. بیایید ویژگی‌های جدید مرورگر Edge را بررسی کنیم. Turn Off the Lights شرایط بهتری برای نمایش ویدئوها ارائه می‌کند، Tampermonkey مدیریت‌کننده‌ی اسکریپت‌های کاربر است و Microsoft Personal Shopping Assistant محصولات بازدید شده توسط کاربر را در خود ذخیره می‌کند و در صورت تغییر قیمت آن محصولات، اعلانی را برای کاربر ارسال می‌کند.
در این نسخه، دستگاه‌های اشتراک گذاشته شده در شبکه‌ی خانگی‌تان به دلایل امنیتی به طور پیش‌فرض در دسترس نخواهد بود و کاربر بایستی یکی از حالت‌های private و enterprise را برای اشتراک‌گذاری محتوای مورد نظرش انتخاب کند.
و سر آخر، Windows Subsystem for Linux و یا WSL نسخه‌ی ۱۶.۰۴ از Ubuntu را به‌جای ۱۴.۰۴ نصب خواهد کرد. این تغییر تنها برای کاربرانی اعمال می‌گردد که بخش لینوکس را به‌تازگی می‌خواهند نصب کنند. البته کاربرانی که پیش‌تر بخش Linux را نصب کرده‌اند، می‌توانند از دستور do-release-upgrade به‌روزرسانی این قسمت را انجام دهند.
بنابراین با انتشار این نسخه از Windows 10، شماره‌ی Build آن به ۱۴۹۳۶ رسید.

برچسب هاwindows 10Build 14936
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مک بوک بهترین سخت افزار برای نصب ویندوز 10 !!