ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۵ آبان

گفتگوی اختصاصی استارتاپ۳۶۰ با رییس مرکز ای‌نماد را بخوانید.
⁣۳ هفته است که کسب‌وکارهای اینترنتی نمی‌توانند ای‌نماد دریافت کنند. در این رابطه با رئیس مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی، آقای «⁣رمضانعلی صادق‌زاده» گفتگویی اختصاصی انجام دادیم که چرا چنین مشکلی پیش آمده است. در ادامه خلاصه‌ی این مصاحبه را می‌خوانید:
مشکل و اختلال به‌وجود آمده به دلیل تغییر پیمانکار است. پیمانکار جدید شرکت مگفا است. سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) شرکتی با مالکیت صد درصدی به نام مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) دارد که در حوزه‌ی آی‌تی مشغول است. سرمایه‌گذار جدید پروژه ای‌‌نماد ایدرو است و عامل اجرای آن شرکت مگفا خواهد بود.
حفظ امنیت اطلاعات جز تعهدات پیمانکار سابق در قرارداد است. بر اساس پیش‌بینی ظرف دو تا سه روز آینده مشکل ای‌نماد حل می‌شود، اما ممکن است حین عمل مشکلی به وجود بیاید که این روند را طولانی‌تر کند.
آقای صادق‌زاده رییس مرکز ای‌نماد در ادامه گفت: «من اینجا از فرصت استفاده می‌کنم و از تمامی افراد حقیقی و حقوقی که ذینفع و ذی‌ربط در حوزه‌ی نماد اعتماد الکترونیک هستند به دلیل این اختلال عذرخواهی می‌کنم.»
مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) یک شرکت سهامی ‌خاص از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که در سال ۱۳۶۰ بنام شرکت «پویندان» به ثبت رسیده است.
ماموریت‌های مگفا به استناد وب‌سایت رسمی آن، توسعه و اشاعه‌ی صنعت فاوا در راستای بهسازی و نوسازی صنایع کشور است. از مشتریان این شرکت می‌توان به وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها، صداوسیما، شهرداری تهران، اپراتورهای مخابراتی و دیگر دستگاه‌های کشور اشاره کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه