ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد

رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس از پیگیری جدی مجلس برای اتصال همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و دولتی به مرکز ملی تبادل اطلاعات (GSB) برای تحقق واقعی پروژه‌ی دولت الکترونیک در کشور خبر داد.
رمضان علی سبحانی‌فر در گفتگو با مهر، با اشاره به آخرین وضعیت تحقق پروژه‌ی دولت الکترونیک در کشور و بررسی‌های صورت گرفته از سوی مجلس درباره عملکرد دولت، اظهار داشت: مطابق با جلسه‌ای که هفته‌ی گذشته در خصوص عملکرد دولت در اجرای پروژه‌ی دولت الکترونیک داشتیم، ابعاد مختلف اجرای این پروژه‌ مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌ها نشان داد که بستر مناسبی برای دولت الکترونیک فراهم‌ شده است.
رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس افزود: زیرساخت‌های دولت الکترونیک توسط وزارت ارتباطات فراهم‌ شده اما همچنان بحث اتصال دستگاه‌ها به این شبکه موضوع مورد چالش است.
وی با بیان اینکه تکمیل شناسه‌ی خدمات دستگاه‌های اجرایی و مشاغل مرتبط از جمله مواردی است که برای تحقق شبکه‌ی دولت الکترونیک باید تکمیل شود، ادامه داد: موضوع اتصال دستگاه‌های دولتی به مرکز ملی تبادل اطلاعات از جمله مهم‌ترین چالش‌هایی است که دولت الکترونیک را به تعویق انداخته است.
سبحانی‌فر تصریح کرد: ما در مجلس از دستگاه‌های اجرایی و دولتی به جد خواهیم خواست که به مرکز ملی تبادل اطلاعات متصل شوند و در این زمینه نظارت و پیگیری خود را ادامه می‌دهیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه