گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي

به گفته‌ی دانشمندان، مصرف چای کیسه‌ای ابتلا به سرطان و ناباروری را در افراد افزایش می‌دهد. این نتیجه‌گیری با استفاده از نتایج تحقیقات آزمایشگاهی گروهی از متخصصین و دانشمندان به‌ دست‌ آمده است. چای همیشه به‌عنوان یک نوشیدنی بسیار مفید محسوب می‌شود که اثراتی همچون ترمیم انرژی ازدست‌رفته‌ی بدن را به دنبال خواهد داشت.
ریتم زندگی مدرن به این واقعیت رسیده است که تمام اقداماتی که یک فرد در طول روز انجام دهد باید سریع باشد، حتی زمان زیادی را نمی‌توان صرف نوشیدن یک فنجان چای کرد. در نتیجه گمان می‌شود که مواد موجود در چای کیسه‌ای همانند چای دم‌کرده می‌تواند به رفع خستگی و ترمیم ارگانیسم بدن کمک نماید.
دانشمندان بامطالعه‌ای که بر روی چای کیسه‌ای انجام دادند نتیجه گرفتند که مواد موجود در چای‌ کیسه‌ای یک محصول خالص از نوشیدنی را به فرد نمی‌دهد بلکه فنجان چای حاوی ناخالصی‌های مختلفی می‌باشد.
مواد موجود در چای کیسه‌ای باعث تخریب دستگاه گوارش، کلیه‌ها و حتی استخوان‌ها می‌شود. یکی از مخرب‌ترین موارد این است که استفاده از چنین نوشیدنی‌های منجر به سرطان و ناباروری می‌شود.
یکی از موادی که دانشمندان از چای کیسه‌ای استخراج کردند کلر بوده که از کاغذ چای به نوشیدنی منتقل می‌شود. یکی از موادی که دانشمندان به آن اشاره می‌کنند این است که به‌ هیچ‌ عنوان از یک چای کیسه‌ای برای چندین بار استفاده نشود زیرا خطر ابتلا به امراض گوارشی و سرطان را چندین برابر خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه