گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

بر اساس معیارهای داخلی درز کرده از Snap که توسط The Daily Beast منتشر شد، بسیاری از افراد ویژگی‌های Snapchat را نادیده می‌گیرند و از این برنامه در ابتدا برای چت کردن و تبادل عکس با دوستان شان استفاده می‌کنند.
Snap Maps، ویژگی برجسته‌ای در Snapchat است که به شما اجازه‌ی به اشتراک‌گذاری موقعیت‌تان را با دوستان‌تان و دیدن Bitmoji آن‌ها بر روی نقشه را می‌دهد. این قابلیت از زمان راه‌اندازی در ماه ژوئن بیش از 30 میلیون کاربر روزانه دارد. میل به افزایش استفاده از این برنامه در روزهای یک‌شنبه، نشان دهنده‌ی این است که افراد، آن‌طور که Snap انتظار داشته از ان استفاده می‌کنند: مشاهده‌ی اینکه در اطراف آن‌ها چه چیزی در حال وقوع است و ملاقات با دوستان‌شان در طول اوقات فراغت.
بر اساس اطلاعات The Daily Beast، استفاده از نقشه‌ها در ماه سپتامبر به 19 میلیون کاربر یا 11 درصد از 178 میلیون کاربر روزانه‌ی Snap کاهش یافت. این موضوع می‌تواند یکی از دلایلی باشد که Snap قصد دارد نقشه‌ها را در طراحی مجددش برجسته کند و مواردی از نقشه ها را در بخش جدید پیدا کردن (Discover) مورد توجه بیشتر قرار دهد. اگر چه در حال حاضر این بخش از برنامه که برای محتوای ناشر محفوظ است توسط اکثر کاربران نادیده گرفته می‌شود.
The Daily Beast می گوید: Discover میزبان بیش از 38 میلیون کاربر روزانه است. این اطلاعات که دوره‌ی زمانی آوریل تا سپتامبر را پوشش می‌دهد، نشان می‌دهد تنها 21 درصد از کاربران به طور روزانه Discover را می‌بینند.
چیزی که برای Snap خوشحال‌کننده است، داده‌هایی بودند که نشان می‌دهند کاربران به طور میانگین در روز 34 پیام ارسال می‌کنند – تعداد چشمگیری که نشان دهنده‌ی موفقیت شرکت در توسعه‌ی مخاطب وفادار است. این رشد همچنین گویای افزایش استفاده از دوربین Snapchat برای ارسال پیام‌ها و استوری‌های عمومی است.
اما The Daily Beast منتشر ساخت که Snap با اقبال کمی در تلاش برای ایجاد کسب و کاری پویا در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی در کنار عملکرد چت اصلی‌اش مواجه شده است. اگر چه Snap اولین شرکتی نیست که شاهد ایجاد کاربر وفادار است و نه لزوما ایجاد سود.
در ضمن، معیارهای بیشتری از Snapchat عمومی شدند، از جمله اینکه این برنامه با شکست جغرافیای پایگاه کاربر مواجه شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه