موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

در رویداد MWC، شرکت LG جانشین G7 ThinQ را معرفی کرد: G8. این موبایل دارای قابلیت‌ها و ارتقاهای جدیدی است.
یکی از موارد به‌روزرسانی شده‌ی G8، تنظیمات دوربین جلویی آن است که Z-camera نامیده می‌شود. این بدان معنا است که LG از حسگر ToF استفاده می‌کند که به G8 اجازه‌ی تشخیص حرکات، ژست‌ها، و اندازه‌گیری عمق را می‌دهد.
این سیستم دوربین برای قابلیت منحصربه‌فردی که LG آن را Hand ID می‌نامد، استفاده می‌شود: از طریق پالس دادن سیگنال مادون قرمز در کف دست، G8 می‌تواند نقشه‌ی رگ‌های فرد را بر اساس چگونگی جذب شدن سیگنال IR در هموگلوبین خون استخراج کند، این به فرد اجازه‌ی باز کردن قفل تلفن را با نشان دادن کف دست می‌دهد. LG می‌گوید این نقشه‌ی رگ‌ها از منظر امنیتی بسیار سخت شکسته می‌شوند.
و چرا افراد مایلند از کف دستشان برای باز کردن قفل تلفن استفاده کنند؟ این با دیگر استفاده‌هایی که LG از Z-camera دارد، مرتبط است: Air Motion یا ژست‌ها به فرد اجازه می‌دهند تلفن را به راحتی با حرکت دادن دست کنترل کند. ایده این است که با ترکیب Hand ID با ژست‌های Air Motion فرد قادر به کنترل کامل گوشی خود باشد.
یکی از تفاوت‌های G8 با G7 نمایشگر OLED، با اندازه‌ی ۶.۱ اینچی و وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ به جای LCD است، با این حال همچنان بریدگی لبه‌ها مدل قبل در آن وجود دارد. علاوه بر این، LG از جدیدترین پردازنده‌ی Snapdragon 855 استفاده می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه