اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ اسفند

اگر میخواهید ایمیلی مشابه برای چند نفر بفرستید اما به صورت خصوصی ارسال کنید ، ساختن یک ایمیل ترکیبی خیلی کارتان را سریع میکند . بعضی از ایمیل ها مانند outlook ساختار ترکیبی درونی دارند ، اما اگر میخواهید اینکار را با جیمیل انجام دهید باید اولین ملحقات کروم را دانلود کنید . یک ترکیب ایمیلی با قرار دادن یک صفحه گسترده و فرستادن داده ها از خانه ها کار میکند تا بخش های خاصی از یک ایمیل را پر کنند و آنها را برای گیرنده های مختلف تغییر دهند . شما میتوانید با دانلود mail merge برای جیمیل   اینکار را شروع کنید . این add on  را بگیرید .
بعد از اضافه کردن آن ملحقات ، چیزی که نیاز دارید ساختن یک صفحه گسترده در google drive است ، به قسمت add-ons > mail merge and scheduler> create merge template رفته ، که صفحه گسترده ی شما را به یک ترکیب کلی  صفحه گسترده ایمیل ترکیبی تبدیل میکند .
از اینجا به بعد ، باید دو کار انجام دهید _
زمانی که همه چیز را طوری که میخواستید تنظیم کردید ، به mail merge  رفته و منوی  schedular زیر add-ons و configure mail merge را انتخاب کنید . این پنجره به شما این امکان را میدهد که گزینه های مختلفی را انتخاب کنید ، نام خودتان را وارد کننید و cc و bcc ها ، سپس یک الگوی ایمیل انتخاب کنید . یا میتوانید الگوی خودتان را بنویسید یا از صندوق ذخیره ی جیمیل استفاده کنید . اینجاست که کمی اوضاع پیچیده میشود . برای اینکه بگذارید mail merge تان داده ها را به صورت خودکار پر کند ، باید آن داده ها را با استفاده از تماس های نوشتاری خاصی احضار کنید . مثلا برای ورود نامی از ستون "first names " در صفحه گسترده تان ، تایپ کنید {{ first name}} " با دو پرانتز موجی .
برای مثال اگر خط اول ایمیلتان اینطور است :
{{first name }} {{نام کوچک}} عزیز،
هر ایمیلی که میفرستید به صورت خودکار }} نام کوچک }} را با نام های مربوط که در ستون {{first names }} پر کردید پر خواهند شد . زمانی که تمام الگوی ایمیلتان را تنظیم کردید ؛ run mail merge را بزنید تا ایمیل ها را بفرستید ، یا only create drafts را بزنید تا ایمیل ها را به عنوان ذخیره برای بعدا فرستادن نگه دارید . این add on  رایگان است و به شما این امکان را میدهد تا روزانه 50 ایمیل بفرستید ؛ اما نسخه ی پیشرفته نیز با قیمت 29.99 دلار و مجوز دامین 299 دلار وجود دارد که محدوده ی ایمیل فرستادن شما را تا 1500 تا در روز بالا میبرد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جیمیل قابلیت Undo Send را برای تمام کاربران وب ارائه کرد