گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ دي

بر اساس نگاه بازاریان به شرایط سال 2018، چشم‌انداز هوش مصنوعی مکالمه‌ای آماده‌ی پذیرای افزایش مصرف‌کننده است. در حقیقت، در نظرسنجی اخیری از هر 10 نفر 9 نفر آن‌ها اظهار کردند که پیام‌رسانی مستقیم با برندها را ترجیح می‌دهند. در سال جاری برنامه‌های Apple ،Fcebook ،Google و Amazon در پیام‌رسانی و مکالمه به شدت فعال بودند و در سال 2018 این چهار شرکت بزرگ، هوش‌ مصنوعی مکالمه‌ای را به دروازه‌ی اصلی برای ارتباط با مشتریان تبدیل می‌کنند.
اصطلاحاتی مانند "chatbot"، "AI"، و "یادگیری ماشین" مسلما در حال حاضر در حال توسعه هستند. اما برای نام‌های تجاری، درک روندهای رو به ظهور و فناوری‌های پیشرفته مانند chatbotها ضروری است.
در نوامبر 2017، سرویسFacebook Messenger Customer Chat راه‌اندازی شد، پلاگینی که به کسب و کارها اجازه می‌داد مکالمات Facebook Messenger را به طور مستقیم در داخل وب‌سایت شخصی خود داشته باشند. با انتشار Customer Chat، نام‌های تجاری می‌توانستند از مزیت وب‌سایت‌های خود بهره‌مند گردند و مشتریان جدیدی را در این پلتفرم پیام‌رسان در حال رشد رایگان، جذب کنند. بنابراین Facebook Messenger Customer Chat فرصتی برای بازاریان است چرا که وقتی افراد وب‌سایت شرکت را ترک می‌کنند، همچنان اجازه‌ی بازدید و ادامه‌ی مکالمه‌شان را با نام تجاری بر روی تلفن‌هاشان، با استفاده از اپلیکیشن Messenger دارند.
در کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی جهانی اخیر Apple، این شرکت به صورتی کاملا نامحسوس به Business Chat اشاره کرد. Apple از Business Chat به عنوان "راه جدید قدرتمندی برای کسب و کارها در جهت ارتباط با مشتریان به صورت مستقیم از طریق سرویس Messages استفاده می‌کند. بنابراین کاربران Apple، پس از Siri ،Maps ،Safari و Spotlight قادر خواهند بود تا به کسب و کار با استفاده از اپلیکیشن Messages پیام دهند.
در سال 2018، Instagram با راه‌اندازی قابلیت پیام‌رسانی یک حرکت عاقلانه انجام خواهد داد. رشد پایدار Instagram و تولید مداوم ویژگی‌های جدید، این شبکه‌ی به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم را به قدرتی برای برندهای پیشرو تبدیل کرد. با این افزودنی جدید، Instagram قادر است برندها را در حرکت به سمت مرکز تجارت، حمایت مشتری و افزایش مشارکت مصرف کننده، قدرتمندتر کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه