گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

کارشناسان برای پیدا کردن آدرس email اشخاص مورد نظرمان راه کارهای مختلفی را ارائه داده اند که این روش ها از ساده تا پیشرفته دسته بندی می شوند. این اطلاعات می تواند برای همه کاربران اینترنتی مخصوصا کاربران در حوزه ی فروش مفید واقع شود.
چند چیز در رسیدن به موفقیت به شما کمک خواهد کرد: لیستی از مشتریان بالقوه، معرفی محصولتان به صورت روشن و واضح برای عرضه در بازار، متنی کوتاه و گیرا برای بیان پیشنهادتان در حد دو پاراگراف و در انتها آدرس مخاطب برای دریافت نامه ی شما.
اگر می خواهید آدرسی را از کمپانی و یا کارمندان آن در بخش های مختلف پیدا کنید، ساده ترین راه ورود به سایت کمپانی و با مراجعه به آخرین اسلاید سایت که با عبارت "درباره ما" ذکر می شود، ایمیل سایت و برخی از مدیران و کارمندان بخش ها را دریافت نمایید.
راه دیگر این است که اغلب سایت ها در قسمت قوانین و سیاست حفظ حریم خصوصی توضیحات کاملی در مورد شرکت بیان می دارند که معمولا در خلال این توضیحات، آدرس ایمیل کمپانی را نیز ذکر می کنند.
راه سوم این است که اگر نتوانستید در سایت یک کمپانی آدرس مخاطب خود را پیدا کنید می توانید به صفحات رسمی آن در شبکه های اجتماعی سری بزنید. برای مثال شبکه هایی همچون، Facebook, VK, Instagram, LinkedIn, Twitter که معمولا در قسمت هایی نظیر پیوند ها در سایت کمپانی موجود می باشند. حال به راحتی می توانید با مراجعه به لیست دنبال کنندگان این صفحه، فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. در این شبکه ها همچنین می توانید با علاقه مندی های کمپانی به برخی از موضوعات، چگونگی مسیر هدف و حتی استخدام برخی از کارمندان این کمپانی آشنا شوید. در انتها اگر این کمپانی صفحه ی رسمی در شبکه های اجتماعی ندارد، می توانید نام مورد نظرتان را با یک جستجوی ساده در جستجوگرها پیدا کنید و از عضویت آن ها در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت های شخصیشان با خبر شوید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه