اپلیکیشن
الناز فرجی۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

اعلان های گوگل کروم همیشه ساده ترین چیز نیستند. برخی از وبسایت ها مانند فیس بوک از شما می خواهند که اجازه دهید که اعلان های جدید را در گوگل کروم نشان دهند، اما اگر شما در مورد محتویات اعلان ها مطمئن نیستید می توانید آنها را غیر فعال کنید.
گاهی اوقات ممکن است که از روشن بودن پنجره اعلان ها در مورد یک سایت مثلا فیس بوک پشیمان شوید و یا اینکه بخواهید اعلان ها را از راه دیگری دریافت کنید (از طریق سیستم عامل کامپیوتر شما، گوشی خود ، ساعت هوشمند خود،و غیره ). در اینجا به شما یاد خواهیم داد که چگونه می توانید اعلان ها را در یک کامپیوتر، مک یا تلفن غیر فعال کنید.

پیدا کردن تنظیمات notification
اولین چیزی که شما نیاز به دانستن آن دارید این است که بفهمید چگونه به تنظیمات اعلان های مروگر خود دسترسی داشته باشید. بر روی منوی hamburger در سمت راست بالای صفحه کلید کرده و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید.

به قسمت پایین صفحه تنظیمات رفته و بر روی گزینه advanced settings کلیک کرده و سپس Content settings را انتخاب کنید. این گزینه مربوط به تنظیمات حریم خصوصی می باشد. به پایین بخش اطلاعیه ها رفته تنظیمات اعلان عمومی را که شبیه شکل زیر است انتخاب کنید.

روشن یا خاموش کردن اعلان ها
اگر شما نمی خواهید هیچ اعلانی را در گوگل کروم خود مشاهده کنید ساده ترین کار این است که گزینه Do not allow any site to show notifications را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید که انتخاب بیشتری داشته باشید و اعلان های مربوط به وبسایت مورد نظرتان را مشاهده کنید بر روی دکمه Manage exceptions کلیک کنید.

در این بخش وبسایت هایی را که می خواهید اعلان های آن را ببینید مشاهده می کنید. در این قسمت می توانید به غیراز سایت های گوگل، برنامه هایی مانند ایمیل و گوگل درایو، اعلان های مربوط به وبسایت های دیگر را خاموش کنید.

همچنین در کادر پایین می توانید اعلان های مربوط به یک دامنه و آدرس IP خاص را محدود کنید. برای مسدود کردن تمام حوزه ها، قبل از آدرس سایت علامت [*.] را قرار دهید. برای مثال، برای بلاک کردن اعلان های مربور تمام دامنه های Google متن [*.]google.com را تایپ کنید.
با اینکار شما کنترل بیشتری بر روی اعلان های مربوط به وبسایت های مختلف در گوگل کروم خود خواهید داشت.

برچسب هاChrome notifications
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟