تکنولوژی
مصطفی طبری۳:۵۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۵ خرداد

رقابت های DARPA Robotics سرانجام در حال به پایان رسیدن است. رقابت های فاینال پس از گذشت 3 سال از زمانی که این رقابت ها در پومونای کالیفرنیا آغاز شد، در تاریخ 5 و 6 ژوئن برگزار می شود. وب سایت جدیدی تحت عنوان CuriosityStream که شامل مستندهای مختلف می باشد، قرار است این رقابت ها را با حضور 25 شرکت کننده به صورت آنلاین پخش کند. شما می توانید عملکرد روبات ها در برابر چالش های مختلف را به صورت زنده مشاهده کنید. علاوه بر این، وب سایت مذکور توصیحاتی در مورد ایده برگزاری این رقابت ها، تاریخچه ای از فینالیست ها و مستندهایی که مرتبط با فاجعه نیروگاه اتمی ژاپن در سال 2011 بوده اند، را نیز نمایش خواهد داد. این رقابت ها بخشی از تلاش DARPA به منظور دستیابی به روبات های انسان نما به عنوان نیروهای واکنش سریع و جستجو-نجات  پس از حادثه نیروگاه اتمی فوکوشیما را نشان می دهد.
DARPA شرکت کنندگان در این رقابت ها را در این سه سال تحت آزمون های مختلفی قرار داده است. روبات S-One، ساخت تیمی ژاپنی تحت عنوان SCHAFT موفق شده تمامی مراحل قبلی را با موفقیت پشت سر بگذارد. برای جذاب تر شدن رقابت ها، بخش علوم و فناوری پنتاگون در ماه ژانویه قوانینی سفت و سخت را به آن اضافه کرد. DARPA قصد دارد روبات های فینالیست را مجبور کند بدون برقراری هرگونه ارتباط با اپراتورها، طی دوره های زمانی کوتاه تمام کارها را انجام دهند.
برای دیدن این رقابت ها کافیست به این سایت رفته و در روز 5 ژوئن از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و در تاریه 6 ژوئن از ساعت 11 صبح تا 9.5 شب به تماشای این رقابت ها بپردازید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

زمین خوردن روبات هایی با فناوری بالا، خنده دارترین چیزی که می توان دید