تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر

هدیه های مرتبط با تکنولوژی از بهترین هدیه ها برای دوستانتان هستند. شاید به این دلیل که این وسایل ، معادل همان اسباب بازی هایی هستند که ما در دوران کودکی از آن ها استفاده می کردیم.
متاسفانه با نزدیک شدن به تعطیلات ، قیمت ها بالا رفته و ارزش خرید محصولات پایین می آید. علاوه بر این صف های طولانی و شلوغی این روز ها هم مزید بر علت شده و خرید ناخوشایندی را برای ما به ارمغان می آروند.
البته پیشرفت تکنولوژی باعث شده این کار هم مثل بسیاری دیگر از کارها ساده تر شود. در ادامه به 4 نکته ای می پردازیم که ممکن است برای خرید بهتر به کمک شما بیایند را بررسی می کنیم.
هوشمند تحقیق کنید
برای پیدا کردن بهترین قیمت و داشتن بهترین خرید قطعا نیاز به تحقیق کردن دارید. اما امروزه دیگر نیازی به این ندارید که برای تحقیق تمام فروشگاه های سطح شهر را بگردید و از همه ی آن ها قیمت بگیرید تا بهترین قیمت را پیدا کنید. با کمک تلفن همراه خود می توانید بهترین تخفیف ها را رصد کنید و بدون معطلی خرید کنید و هزینه آن را بپردازید می توانید در تقویم ، زمان موجود شدن یک محصول را علامت بزنید و به محض موجود شدن آن را بخرید. امروزه علاوه بر فروشگاه های صرفا آنلاین ، بسیاری از فروشگاه های سطح شهر هم امکان خرید آنلاین محصولات را فراهم کرده اند.
پیش خرید کنید


معمولات برنامه ی خرید در روز های منتهی به عید ، بسیار فشرده و هر دقیقه ی آن بسیار ارزشمند است. اگر حوصله ی ایستادن های طولانی در صف و تحمل گریه کردن کودکان حاضر و بحث در مورد گرانی(!) را ندارید ، بهتر است از روش نوین تری استفاده کنید. به سایت فروشگاه مورد نظر بروید ، و از آن ها بپرسید که آیا امکان پیش خرید محصولات وجود دارد یا خیر. اگر چنین امکانی وجود داشت ، به آنها بگویید که آن وسیله را برای شما نگه دارند. مطمئن باشید در روز های شلوغ انتهایی سال ، به ارزش دقایقی که با این کار می خرید پی خواهید برد.
از خرید محصولات تعمیر شده نترسید
بهترین راه برای خرید با بهترین قیمت ها ، خرید محصولات تعمیر شده (refurbished) است. البته در ابتدا بسیاری نگران این دستگاه ها هستند اما حقیقت این است که این تعمیرات به وسیله ی متخصصان الکترونیک انجام می شوند که در زنده کردن دستگاه های دیجیتالی تبحر زیادی دارند. پس دفعه ی بعدی که خواستید یک تلویزیون HD یا لپ تاپ بخرید ، گزینه های تعمیر شده را با اولین نگاه از لیست خود خارج نکنید .

به خودتان هدیه بدهید
چه کسی گفته که کسی نمی تواند برای خود هدیه بخرد ؟ اگر برای این تعطیلات به تلفن همراه نیاز دارید ، حتما از گزینه های موجود در بازار ، بهترین قیمت را پیدا کرده و خودتان را در تعطیلات خوش حال کنید.

برچسب هاHolidaygift
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Telegram امکان ایجاد استیکرهای شخصی را فراهم نمود