ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۵:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۵ تير

اپلیکیشن "Repost for Instagram"، بهترین اپلیکیشن برای بازنشر و اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام است.
یکی از موارد بسیارمهم در بازنشر عکس‌های دیگران، حق صاحب اثر است. شما با اپلیکیشن "Repost for Instagram"، امکان بازنشر عکس کاربران دیگر را با حفظ حق صاحب اثر، در پیج اینستاگرام خود دارید.
قابلیت "Repost" اگر در اپلیکیشن اینستاگرام به طور پیش‌فرض طراحی می‌شد، قطعا بر محبوبیت این اپلیکیشن می‌افزود.
اینستاگرام در اپلیکیشن رسمی خود، به شما امکان ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری عکس‌های سایر کاربران را نمی‌دهد. در حالی  که سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک این امکان را به کاربران می‌دهند که پست‌های یکدیگر را به‌راحتی به اشتراک بگذارند.


حال کاربران برای ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری عکس‌های سایر کاربران در اینستاگرام مجبور به استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی هستند. اپلیکیشن "Repost for Instagram"، یکی از اپلیکیشن‌های جانبی است که امکان بازنشر و به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام سایر کاربران را با حساب کاربری خودتان به شما می‌دهد و اسم شخصی که عکس و یا ویدیو متعلق به آن است را روی عکس یا ویدئو، در یکی از چهار کنج تصویر، و به صورت کاملا کوچک ثبت می‌کند با این کار هم شما عکس و یا ویدیو مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک گذاشته‌اید و هم حق صاحب اثر را رعایت کرده‌اید.
اپلیکیشن "Repost for Instagram"، با هدف حفظ حق صاحب هنر ساخته و منتشر شده‌ است. این اپلیکیشن رایگان است و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و "iOS" موجود است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اینستاگرام در حال تست پشتیبانی از حساب های متعدد در اندروید است