ترفند و آموزش
معراج مبرانیا۷:۱۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين

ترجمه شده توسط نویسنده
این روزها کمتر شخص یا سازمانی را می توان یافت که عضو حداقل یک شبکه اجتماعی نباشد. شبکه های اجتماعی ارسال بازخورد از سوی مخاطبان، همکاران، دوستان را تسهیل نموده است و آنها را به مشارکت تشویق می کند. اغلب شبکه های اجتماعی برای مشارکت اعضا و دریافت بازخوردها باز هستند.این شبکه ها کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری اطلاعات را تشویق می کنند اما همانطور که این سیاست باز بودن اعلام نظر و کامنت گذاشتن جزئی از رویکردهای مثبت این نوع ساختارها هستند در صورت عدم توانایی در کنترل و مدیریت کامنت های دریافتی به دردسری بزرگ تبدیل خواهند شد. بهرحال خواه ناخواه نوشتن کامنت های منفی و یا توهین آمیز جزئی از این شبکه های اجتماعی است و بهتر است که نحوه مدیریت این کامنت های منفی را بدانیم.
در اینفوگراف زیر توضیح داده می شود که با این کامنت های منفی چگونه برخورد کنیم.


برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
امیر
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ فروردين
به نظر میاد متن فوق با عکس همخوانی نداره چون تو متن میگه مخاطبان همکاران دوستان اما تو عکس داره حرف از مشتری میزنه یعنی دید بازاریابی داره، یکم دقت کنید
معراج مبرانیا
۸:۴۱ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ فروردين
امیر جان در خصوص دیدگاه ارسالی شما: در ابتدای متن نوشته شده است که "کامنتی منفی در یکی از پست های شما یا شرکتتان نوشته شده است" بنابراین بسته به اینکه کامنت در صفحه خصوصی شما یا صفحه شرکتتان نوشته شده است برخوردها متفاوت است. بنابراین با توجه به اینکه کامنت در کدام صفحه نوشته شده است رویه مناسب را انتخاب کنید. در یک صفحه تجاری هدف از پاسخ دادن به کامنت های مشتریان رفع مشکل یا توجه به مسئله مشتری مداریست و در یک صفحه شخصی هدف ادامه دوستی و رفع سوء تفاهم ایجاد شده است. موفق باشید.
ارسال دیدگاه