نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ ارديبهشت

مرورگر Chrome به صورت خودکار صفحاتی را که هنگام بستن آن در صفحه ی مرورگر در حال اجرا بوده اند را پس از بازکردن مجدد لود می کند. گاهی اوقات لود این پنجره ها کمی بیشتر از چند ثانیه طول می کشد و وقت شما را تلف خواهد کرد. حال برای اینکه این به روزرسانی در صفحات مرورگر اتفاق نیفتد، راهکاری را به شما آموزش می دهیم.
قبل از تغییر تنظیمات باید بدانید که مرورگر Chrome به دو دلیل این تب ها را باز می کند. اول برای اینکه همیشه آخرین نسخه از صفحات وب را به شما نمایش دهد و دوم اینکه آنها را در حافظه ی مرورگر ذخیره نکند. غیر فعال کردن به روز رسانی خودکار کمک خواهد کرد که کاربر تغییرات اخیر را در محتویات تب های قدیمی مشاهده نکند و علاوه بر این عدم ذخیره ی تب های قدیمی در حافظه مرورگر می تواند سرعت مرورگر در کامپیوتر های با تکنولوژی پایین تر را افزایش دهد.
برای غیر فعال کردن تب به روزرسانی خودکار در Google Chrome، یک تب جدید باز کنید و آدرس «chrome://flags» را در نوار آدرس تایپ کنید. پس از ورود به صفحه ی پنهان تنظیمات این مرورگر، باید به دنبال گزینه ای با عبارت " Automatic tab discarding" بگردید و آن را غیر فعال کنید. حال مرورگر خود را ریستارت نمایید. پس از این Chrome، دیگر به صورت خودکار، صفحات وب را به روزرسانی نخواهد کرد.
اگر هم می خواهید تنظیمات را به حالت قبل بازگردانید، دوباره باید به این لینک آدرس بروید و گزینه را به صورت فعال تنظیم نمایید. البته توجه داشته باشید امکان غیر فعال کردن قسمت تنظیم مجدد در ویژگی های Google Chrome در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده و ممکن است توسعه دهندگان در آینده این گزینه را حذف کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه