گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

چین نخستین کشوری است که دانشمندان آن توانسته‌اند کتابی را برای دانش آموزان طراحی کنند که با کمک آن بتوان به‌ راحتی در مورد امکانات هوش مصنوعی و راه‌های ایجاد آن با دانش آموزان صحبت کرد. علاوه بر این، هم‌اکنون این کتاب به متخصصان دانشگاه شانگهای نیز ارائه‌ شده است. گفتنی است کتاب آموزش مبانی هوش مصنوعی، برای دانش آموزان سطح متوسطه و بالاتر، طراحی‌ شده است و در نوع خود اولین می‌باشد.
بر اساس گزارش‌ها، دستورالعمل آموزش کتاب مذکور، به ۴۰ مدرسه در چین ارسال‌ شده است تا برنامه‌ریزی‌ها برای آموزش و آزمون این درس، به‌ صورت عملی بررسی گردد. همان‌گونه که در ابتدا مطرح شد؛ این اولین برنامه برای مطالعه‌ی مبانی هوش مصنوعی است که در اختیار دانش آموزان و همچنین دانشجویان رشته‌ی حمل‌ونقل در دانشگاه شانگهای چین قرارگرفته است.
توسعه‌دهندگان معتقدند این فرصت سبب خواهد شد تا از تمام توان نیروی کار برای درک و آموزش در مورد هوش مصنوعی استفاده شود و خود این موضوع نوعی استعدادیابی در میان نوجوانان و جوانان به‌ حساب می‌آید. در این طرح بلافاصله پس از مطالعات نظری کتاب، کلاس‌هایی با آموزش‌های عملی برگزار خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه